Anoniem2 Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Beste lezers.\r\nWie kan me helpen met het herstellen van Incredimail?\r\nHeb waarschijnlijk ergens op geklikt met het gevolg dat de leestekens niet goed worden weergegeven.\r\nZo kan ik niet meer het Apestaartje en meerdere tekens gebruiken.\r\nIs er een mogelijkheid om dit te herstellen????\r\nIn Word, Excel en andere programma\'s werkt het wel goed,\r\nis ingesteld op Nederlads-Nederlands, en Verenigde staten- Internationaal.\r\nGraag zou ik hiermee geholpen worden , bij voorbaat dank.\r\n\r\nGroetjes van Pepe55, uit Zuid-Limburg. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Druk de linker CTRL toets in en hou die ingedrukt, terwijl je 1 keer de SHIFT toets indrukt. Daarna laat je alle toetsen los. \nMogelijk is het probleem dan opgelost.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 Beste Niekie30.\r\n\r\nHeb je raad opgevolgd en het probleem is opgelost.\r\nHartelijk dank voor je goede tip.\r\n\r\nGroetjes van Pepe 55. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen