Ga naar inhoud

Youtube filmpjes zijn zwart voor het kijken

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb 2 probleempjes:\r\n\r\n1.Als ik op Youtube ben en ik heb bijvoorbeeld een liedje opgezocht dan is die clip zwart,eigenlijk alle filmpjes.\r\n\r\nMaar als ik daar op druk speelt hij wel normaal af en zie ik dus wel wat hoe kan dat?.\r\n\r\n2.Op Hyves zie ik soms geen profielfoto\'s dan weer wel en dan weer niet en dat was eerder niet zo hoe kan dat?.\r\n\r\nIk heb updates gedaan van Flashplayer zowel voor internet explorer als voor firefox maar niks helpt.\r\n\r\nNorton Antivirus 2012 en Malwarebytes vinden geen virussen.\r\n\r\nIk gebruik Windows 7 64 bit.\r\n\r\nWie heeft hier een oplossing voor?.\r\n\r\nPascal
Link naar reactie
Ik draai windows 7 zonder virusscanner en nog nooit ergens last van gehad. Ik raad je dan ook af op norton te gebruiken. Heftig programma dat eigenlijk niks doet. Ik zelf heb de update van flashplayer ook gedaan en heb daar geen last van. Het enige wat je zou kunnen proberen is je flashplayer verwijderen van je computer en deze opnieuw downloaden van de adobe website. Ik draai trouwens wel chrome, heb even voor je gekeken maar in IE heb ik het ook niet.
Link naar reactie
[QUOTE=eddytjuh;624256]Ik draai windows 7 zonder virusscanner en nog nooit ergens last van gehad.[/QUOTE]\r\n\r\nDie hebben we maar even niet gelezen..... \r\nAls je geluk hebt kan je een paar weken zonder wel halen, als je je beperkt tot heel netjes surfgedrag, maar verder geef ik je geen overlevings kans met de pc.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Als je dat zwarte vlak ziet, zitten er dan wel de controls onder, of is het echt een volledig zwart vlak ?\r\n\r\nIk dacht ook aan het controleren van je Java versie(s) ([I]Configuratiescherm - Java - General - About[/I]), 6 Update 35 is mijn laatste. Maar ik heb ook geen idee of dat een oplossing biedt, of er iets mee te maken heeft.
Link naar reactie
Jij hebt dus geen Java, afspelen van Flash is daarbij wel mogelijk. \r\nMaar als bij het afspelen van Flash-inhoud wel de [I]controls[/I] zichtbaar zijn, maar niet de inhoud [I]start[/I], dan kan het aan een heel ander deel van de programmering liggen. Flash werkt dan wel, maar start niet vanzelf. Of zoiets.\r\n\r\nIk zou ook wel willen weten of het geluid ook niet start.
Link naar reactie
[QUOTE=passiepas;624682]Mensen het probleem is opgelost.\r\n\r\nWe hadden problemen met internet,lag aan de router van onze provider,nieuwe router gekregen en het is opgelost.\r\n\r\nZowel de plaatjes op Hyves als youtube filmpjes zijn niet meer zwart.\r\n\r\nBedankt voor alle reacties.[/QUOTE]\r\n\r\nDus een nieuwe router heeft het probleem opgelost? Daar zou ik het probleem nou nooit gezocht hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...