Ga naar inhoud

CorelDRAW Essential Edition 3

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk ben mijn Vista pc aan het voorbereiden op een upgrade naar Windows 7 en heb besloten dat, omdat ik het programma toch niet gebruik en omdat de Windows 7 Upgrade Advisor aangeeft dat er geen Windows 7 compatibele versie bestaat, ik het programma wil gaan deïnstalleren. Dit laatste betwijfel ik overigens, maar dat doet er niet toe. Het mag weg.\r\n\r\nEchter, als ik probeer te deïnstalleren dan stuit ik op het volgende bericht. Ik weet niet wat ik er mee aan moet:\r\n[url=http://www.freeimagehosting.net/ddwdy][img]http://www.freeimagehosting.net/t/ddwdy.jpg[/img][/url]\r\n\r\nHoe brei ik dit recht en kan ik het programma verwijderen?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Even opnieuw installeren en daarna verwijderen denk ik.\n\nJe kunt ook met Revo uninstaller een programma goed verwijderen. \n\nOverigens, heb ik nog maar weinig echt geslaagde \"updrages\"meegemaakt van Vista naar W7.\nDe beste methode is toch altijd nog: Backup de data, mail etc en installeer gewoon Windows 7 helemaal vers.\n\nNiek
Link naar reactie
Hoe moet ik hem opnieuw installeren als ik de software niet heb? (was bijgeleverd)\n\nEn Revo, heb ik helaas mijn free trial er al opzitten. Dus dat is ook een no-go\n\nWaarschijnlijk ga ik ook niet echt upgraden, maar vers installeren. Ik wil namelijk naar een 64bit versie en dat schijnt dan te moeten.\n\nBedankt voor je input in ieder geval!
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...