Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 beste,\r\n\r\nNa een nieuwe hdd te stekenen kan ik deze niet zien in de verkenner etc.\r\nIn bios : herkend\r\nIn windows: niet herkend (verkenner) \r\nBij computer beheer: herkend maar niet toewijsbaar/ tegen wissen beveiligd\r\n\r\nwat kan ik hier aan doen?\r\n\r\n(ps. er zijn bijgevoegde screenshots)\r\n\r\n[URL=\"https://www.dropbox.com/sh/vxuahfnl5r4upc8/PCHqMFNJ1M\"]de screenshots[/URL]\r\n\r\nMvg. Magma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Als je opnieuw opstart en je gaat naar schijfbeheer, krijg je dan geen vraag, om de schijf te initialiseren? En heb je dat al gedaan? \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 heb de volgende screenshots gemaakt (die zeggen alles ;) \n\n[URL=\"https://www.dropbox.com/sh/vxuahfnl5r4upc8/PCHqMFNJ1M\"]screenshots[/URL]\n\nMvg, Magma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Die schijf is duidelijk niet goed. \nEn dat kan (ook met een nieuwe schijf) Gewoon terug brengen/sturen, met de laatste 2 printjes erbij. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Dat zal helaas niet gaan.\nIk zal deze dan ook maar weg gooien zoals de vorige.\nDank u voor uw hulp.\n\nMvg. Magma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Je begint de post met [QUOTE]Na een nieuwe hdd te steken[/QUOTE]\nAls dat ding nieuw is kan je hem bij de verkoper inleveren voor garantie.\nVerder: je sluit wel 2 kabeltjes aan, aan de hd? \nEn heb je wel eens andere kabeltjes geprobeerd? \nHeb je weleens een andere sata poort op het moederbord geprobeerd?\n\nDit laatste allemaal, omdat je zegt dat het de 2e hd is waar dit mee gebeurt, ga ik ernstig denken aan iets wat je niet goed doet.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 1ste hdd is gewoon kapot gegaan. (slijtage) dat was een western digital wd2000 (200gig)\nHeb alle kabels juist aangesloten.\nHeb al andere sata poorten en kabels gebruikt.\nHet zou me sterk verbazen dat het probleem bij men voeding zou liggen (te weinig stroom)\n\nMvg. Magma Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen