Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Hallo allemaal,\r\n\r\nBij het gebruik van sommige programma\'s krijg ik iets raars. Als ik bijvoorbeeld met google chrome aan het surfen ben, krijg ik ineens een witte pagina te zien en loopt het tabblad vast. Daarna krijg ik de melding: display driver has stopped working and has recovered. Soms heb ik er een dag geen last van en de dag daarna de hele dag. Het komt vaak voor bij youtube en Google maps. Ik heb alle display drivers al gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Ook heb ik mijn bios al geupdate. Na de eerste paar keer heb ik een systeem herstel gedaan naar een paar week terug, ook dit bleek niet te helpen. Weten jullie misschien raad? Het begint nogal verveld te worden om steeds opnieuw naar een website te gaan. \r\n\r\nIk heb een ASUS X52F laptop deze heeft een intel i3 processor met een onboard videokaart, verder heb ik geen lossen videokaart erin zitten. \r\n\r\nalvast bedankt,\r\n\r\nThomas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Doe eens een scan met malwarebytes. [url]http://www.malwarebytes.org/[/url]\nEerst laten updaten na de installatie en dan een volledige scan.\nBekijk na afloop de resultaten en verwijder alles wat gevonden wordt.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Doe wat Niek voorstelt en download [URL=\"http://www.piriform.com/speccy/download\"]Speccy[/URL] om de temperatuur te controleren van je videokaart (GPU).\n[URL=\"http://computers-en-internet.infoyo.nl/overige/19089-onderhoud-van-de-computer.html\"]Ik vermoed dat de computer stoffig is van binnen en dat dus de koeling het niet goed meer doet.[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Hallo,\r\n\r\nHeeft je asus een intel en een nvidia videokaart? Dan kun je bij de instellingen van nvidia aangeven dat deze altijd gebruikt wordt als je bijv IE of chrome gebruikt. Standaard zal ie op intel staan. Bij extra belasting wordt de nvidia aangesproken. Ik had dit ook wel eens bij IE, na deze instelling nooit meer last gehad.\r\n\r\nVr.gr Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Ik heb alleen een onboard videokaart, de temperatuur van de CPU wordt maximaal 55 graden en dat is bij zwaar gebruik. Bij gewoon gebruik zit dit rond de 45 graden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Ik vermoed dat een herinstallatie (en dus recente drivers) het probleem op zal lossen. Als dat niet helpt, vrees ik dat je moederbord defect is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 [QUOTE=rama;623989]Hallo,\r\n\r\nHeeft je asus een intel en een nvidia videokaart? .\r\n\r\nVr.gr[/QUOTE]\r\n.....................................\r\n\r\nVideochip\r\n\r\nIntel HD Graphics\r\n\r\nD-Sub (VGA), HDMI\r\n....................................\r\n\r\nLees eerst wat er in de eerste post staat.:rolleyes: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen