Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2012 Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 Hallo,\r\n\r\nIk heb hier een hp compaq 6720s liggen alleen hij wil niet meer opstarten.\r\nAls ik alleen de accu erin heb zitten en ik druk op de aan knop, blijft er ongeveer 3sec het aan knopje brande en daarna gaat het lampje uit ook bij het lampje bij net voeding knippert hij dan even oranje maar jee hoort geen ventilator en geen cd drive draaien je hoort helemaal niks.\r\nAls ik hem wil opstarten met netvoeding blijft het lampje bij netvoeding blauw en als ik op de aan knop druk gebeurt er niks zelfs geen lampje op de aan knop :(\r\n\r\nIemand enig idee???/\r\nAlvast bedankt,\r\nBarry Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Haal het ding een nachtje van de 220 af en verwijder ook het accu.\nSluit de volgende morgen alleen 220 aan en probeer het nog eens.\n\nLukt dat niet, dan kan je nog proberen de bios batterij even los te koppelen (10 min, terwijl er geen accu in de laptop zit), maar die bios batterij zit heel vaak erg diep in de laptop verstopt.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 [QUOTE=Niekie30;623840]Haal het ding een nachtje van de 220 af en verwijder ook het accu.\r\nSluit de volgende morgen alleen 220 aan en probeer het nog eens.\r\n\r\nLukt dat niet, dan kan je nog proberen de bios batterij even los te koppelen (10 min, terwijl er geen accu in de laptop zit), maar die bios batterij zit heel vaak erg diep in de laptop verstopt.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHeb vanacht d accu er uitgelaten en nu heb ik alleen netstroom erop gedaan en hij doet het weer thankyou Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Mooi dat tie het weer doet. Of dat zo blijft is wel afwachten hoor. Dus backup wel je belangrijke data, dan heb je dat alvast.\n\nVerder zou ik nu de energie instellingen wat minder zuinig zetten. Soms vallen die dingen (vaak Toshiba\'s) zo diep in slaap. dat je ze er niet meer uit krijgt. \nHet accu kan je nu ook weer gewoon plaatsen.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Hallo,\n\nNu heb ik weer hetzelfde probleem, als ik alleen met de accu opstart gaat het aan lampje even branden daarna weer uit je hoort ook geen ventilator o.i.d. en als ik hem opstart met/zonder accu maar dan op 220 gebeurt er helemaal niks en ook geen aan/uit lampje gaat branden, accu er nacht uitgehaald en dat nu ook zelfs geen resultaat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Laad de accu nog wel bij? Ik bedoel brandt het oplaad lampje wel, als je de 220 aansluit?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 [QUOTE=Niekie30;624752]Laad de accu nog wel bij? Ik bedoel brandt het oplaad lampje wel, als je de 220 aansluit?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik de 220 erop zet blijft kort een oranje lampje branden en daarna weer uit en dan zie je niks meer branden maar ik dacht als ik de accu eruit haal en de 220 erop zet moet hij het gewoon kunnen doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Ja tenzij het contactje van je adapter in de laptop gammel is. Probeer eens voorzichtig dat stekkertje te bewegen en wacht dat telkens even af, of het oplaad lampje gaat branden.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 [QUOTE=Niekie30;624775]Ja tenzij het contactje van je adapter in de laptop gammel is. Probeer eens voorzichtig dat stekkertje te bewegen en wacht dat telkens even af, of het oplaad lampje gaat branden.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nnope geen resultaat maar wat ik al zei met accu blijft het aan knopje even brande en dan uit maar met 220 gaat hij helemaal niet aan, met en zonder accu Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Het gaat niet over het \" aan knopje\" maar over het oplaad lampje.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 [QUOTE=Niekie30;624783]Het gaat niet over het \" aan knopje\" maar over het oplaad lampje.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\nBrand ook niet :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Tenzij het accu helemaal geladen zou zijn, zou dat lampje moeten gaan branden, als je de voeding aansluit. \nVan belang is nu, of we het probleem hebben: voeding maakt geen goed contact daardoor is batterij geheel uitgeput)\nOf een ander probleem.\nKan je een andere voeding proberen? \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Heb het vanochtend weer gebprobeert, als ik de 220 erop zet gaat er nu wel weer een blauw lampje maar start nog steeds niet op Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 [QUOTE=Niekie30;623840]\r\nLukt dat niet, dan kan je nog proberen de bios batterij even los te koppelen (10 min, terwijl er geen accu in de laptop zit), maar die bios batterij zit heel vaak erg diep in de laptop verstopt.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDeze al geprobeerd?\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 [QUOTE=Niekie30;624814]Deze al geprobeerd?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nGa ik denk morge proberen want een schroef is doorgedraaid Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 heb hem vandaag open gemaakt alleen ik kan die cell batterij niet vinden en ik ben ook bang dat ik iets kapot maak o.i.d. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Ronde Batterij zo groot als een ouderwets kwartje wel iets dikker mooi glimmend ding;):D\r\n\r\nMeestal type CR2032 merk is niet zo belangrijk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Iets kapot maken is niet zo handig natuurlijk. Zo\'n ding kan je met beleid best uit elkaar halen, maar wel goed opschrijven, wat je doet, waar alles vandaan komt en hoe het zat.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Trouwens. Bij die Compaqs zit die batterij nog weleens naast de harde schijf. En die harde schijf zit achter een rechthoekig klepje van ongeveen 7 x 12 cm, aan de onderzijde van de laptop. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Dank jullie wel voor jullie hulp want hij doet het weer en ben zelf nu ook weer een ervaring rijker Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen