Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2012 Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 hallo \r\nik heb een pc met windows 7 en met 2 accouts ik wil 1 of beide verwijderen wat mijn vraag is hoe en wat, gebeurt er met de bestanden (foto,s en doc )van de accounts waar moet ik op letten.\r\n\r\ngroet martyn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 Je krijgt de vraag of je alle bestanden wil verwijderen\r\n\r\nAls je Beide accounts verwijdert ben je natuurlijk alles kwijt.\r\n\r\nOok kun je eerst een derde account aanmaken en daar de bestanden die je wil bewaren naar toe zetten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 Hoi, inderdaad kan je kiezen, 1 beheerdersaccount moet je wel in tact laten om in te kunnen loggen.\r\nGa naar Computer\\C:\\gebruikers en zie de mappen met de namen van de accounts, daarin staan de standaardmappen zoals mijn documenten, mijn afbeeldingen enzo die dan verwijderd worden, mappen buiten de gebruikersmappen om blijven gewoon bestaan.\r\nJe kan daarin kijken wat je nog bewaren wil en dat kopieren naar een andere locatie.\r\nDe oorspronkelijke locatie heet in windows C:\\Users\r\nOok favorieten staan er in opgeslagen \r\nC:\\Users\\(gebruikersnaam)\\Favorites\r\nAls je navigeert in Computer zie je C:\\gebruikers\\(gebruikersnaam)favorieten\r\nDaar kan je heen navigeren door in Computer naar C:\\gebruikers te navigeren, Dus als je in de gebruikersmap eerst bestanden die je bewaren wil ergens anders buiten die map om opslaat, kan je daarna alles van die account verwijderen, succes.\r\n\r\nPS, ook de bestanden op het bureaublad van de te verwijderen gebruiker, de map Bureaublad (Desktop) in de gebruikersmap kunnen ook bestanden en mappen bevatten die je misschien bewaren wil.\r\nDus stel je wil gebruiker Piet verwijderen, de map C:\\gebruikers\\Piet zal verwijdert worden als je de account verwijdert en kiest niks te bewaren.\r\nDe map C:\\gebruikers\\Piet zal blijven bestaan als je kiest om data te bewaren, maar sla de data ergens anders op en verwijder alles als je de account wist, omdat je anders uiteindelijk te veel data op je schijf houdt die overbodig is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 bedankt voor de uitleg ik ga dit vanavond toepaasen daar na meld ik mij weer \r\ngroet martyn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 [QUOTE=martyn;623775]bedankt voor de uitleg ik ga dit vanavond toepaasen daar na meld ik mij weer \r\ngroet martyn[/QUOTE]\r\n\r\nAlvast succes, en vergeet niet dat er altijd 1 beheerdersaccount moet zijn, dus alle accounts wissen is niet zo verstandig... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 jaja daar zijn we weer het is gelukt hoor was inderdaat fff backupen en weg er mee.bedankt alle Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen