Al vele maanden tonen AntiMalwareBytes en F-Secure na scannen twee virussen op de D-partitie. Deze zijn niet te verwijderen: de bestandsnaam zou te lang zijn.\r\nValt hier met deze informatie al een aanwijzing te geven voor het wél kunnen verwijderen?\r\nIk wil die hele map (Afbeeldingen) wel verwijderen, maar ik krijg eerst te zien dat de bestanden te groot zijn voor de prullenbak en daarna dat de bestandsnamen te lang zijn.\r\nHet gaat om het volgende virus:\r\n\r\nGen:Trojan.Heur.su4@@tfsIxfal\r\n\r\nDank voor een aanwijzing hoe dit varkentje te wassen. Wat ik ook erg vreemd vind: met WindowsVerkenner zoek ik de map Afbeeldingen op, maar als ik daarna kies voor \"Openen\" gebeurt dat niet, er verschijnt niets in het rechtervenster. Ik daal alleen als het ware steeds verder af in de boomstructuur. Maar een afbeelding krijg ik niet te zien.\r\n\r\nHierbij de bestanden die F-Secure opgeeft en die ik niet verwijderen kan:\r\n• \\\\?\\D:\\RECOVER\\Afbeeldingen\\Pictures\\ Biep 4\\ 4\\flipboektest_PCF\\Page1\\Photo Texture\\AntiVir Desktop\\FAILSAFE\\0407\\7\\A6\\0\\B9\\83\\SR\\en-GB\\Textures\\_Default\\EnterpriseN\\Saved Games\\5A\\04\\en-US\\de-DE\\14\\6D\\winsxs\\x86_microsoft-windows-a..iagnostic \r\n• \\\\?\\D:\\RECOVER\\Afbeeldingen\\Pictures\\ Biep 4\\ 4\\flipboektest_PCF\\Page1\\Photo Texture\\AntiVir Desktop\\FAILSAFE\\0407\\7\\A6\\0\\B9\\83\\SR\\en-GB\\Textures\\_Default\\EnterpriseN\\Saved Games\\5A\\04\\en-US\\de-DE\\14\\6D\\winsxs\\x86_microsoft-windows-a..iagnostic
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
19 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen