Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Desperado;623583]Verder jij kan natuurlijk ook gewoon aan zijn eind zijn.:o[/QUOTE]\nIk weet niet hoe oud Johannes1903 is ? Als dat z\'n geboortejaar is kan je gelijk hebben :mrgreen: \n\nKijk in Apparaatbeheer of daar meldingen zijn voor dat station.\n[QUOTE=Johannes1903;623578] Idem dito bij de XP pc. :([/QUOTE]\nDat is kort door de bocht. Bedoel je precies hetzelfde ? Of alleen MovieMaker ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;623632]Ik weet niet hoe oud Johannes1903 is ? Als dat z\'n geboortejaar is kan je gelijk hebben :mrgreen: \r\n\r\nKijk in Apparaatbeheer of daar meldingen zijn voor dat station.\r\n\r\nDat is kort door de bocht. Bedoel je precies hetzelfde ? Of alleen MovieMaker ?[/QUOTE]\r\n\r\nErik\r\n\r\nJohannes is een zij . maar ja dat kun je aan de naam niet zien , ergens anders aan natuurlijk wel .:)
Link naar reactie
@erikdenhouter: apparaat werkt correct. Op de XP werkt het commando naar de printer niet meer. De Windows Movie Maker deed het niet meer op de Vista, maar na een driver update weer wel. Probleem is dat ik geen wijs kan uit de driver namen.\n@Niekie30: upper lower filters heb ik niet. :-( Er staat alleen 0000 0001 0002 0003 en properties.\n\nInderdaad, Ik ben de kleindochter van Johannes, die geboren was in 1903 (oma had ik al ergens anders in gebruik, die scheelden maar 12 dagen :mrgreen:) Opa had computers machtig mooi \ngevonden, vandaar.\n\n@Desperado: Nou, een brander in een laptop van 2 1/2 jaar al overleden? Lijkt me niet. De laatste tijd heb ik gewoon allerlei issues van dingen die het gewoon eerst deden: eerst Audacity (doet het weer), toen Windows Movie Maker, (doet het weer), toen het commando van de XP pc aan de printer (doet het nog steeds niet) en nu de brander van de laptop. Ik zit meestal aan de laptop, maar als dochterlief ineens wat moet printen, haar rooster van school?? Ik zit met mijn handen in het haar! Dat die brander het nog niet doet is zo erg nog niet; dat is alleen voor mijn ouders die hun vinyl op cd willen hebben van belang. Ik heb het gevoel alsof het allemaal bij elkaar hoort, dat de drivers verouderd zijn want bij Audacity stonden ineens alle instellingen weer op standaard! :@\n\nDie brander herinstalleren (terwijl hij ingebouwd zit!) durf ik niet goed.. Weet je zeker dat hij weer brandt nadat de laptop weer is opgestart?
Link naar reactie
Je kunt en hoeft een brander van een laptop niet te installeren. Dat regelt Windows normaal gesproken. \nHooguit, dat er bij de fabrikant een frimware update voor is, maar zelden zijn die belangrijk. \n\nEn branders.... Vooral die van laptops, soms zijn ze nieuw al stuk, maar zeker als ze veel gebruikt worden, of vaak open staan, of in een rokerige ruimte gebruikt worden, kunnen ze het zomaar opgeven. \n\nEn breng de laptop er niet voor weg, want dat is een dure aangelegenheid. Op de zaak betaalden we een keer 160 euro voor zo´n reparatie. terwijl een inbouw brander nieuw ongeveer 70 euro kost voor een laptop. En normaal zit het ding met 1 schroefje aan de onderzijde vast en kan je hem er dan zo uit schuiven en vervangen. \nMaar de aanschaf van een extern usb dvd brandertje kost je hoogstens 50 euro.\n\nNiek
Link naar reactie
...vaak openstaan, rokerige ruimte...niets van dat alles, hoor. Maar denk je dat ik hem \'even\' kan verwijderen? Toch denk ik nog steeds in drivers, want het is me net iets te toevallig: dat Windows Movie Maker het niet doet, Audacity ineens crasht en ineens weer op de standaardinstellingen staat en de brander die het niet doet.... Net zat ik even aan de desktop. Ik deed de printer aan en... je raadt het al... hij spuugde ineens het lesrooster eruit die ik dagen geleden wilde uitprinten voor mijn dochter! (een heel klein dingetje geupdate) Straks zal ik wel even de brander uitproberen. Moet nu gaan koken. ^^
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...