Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2012 Delen Geplaatst: 6 oktober 2012 hey allemaal ik heb al sinds een tijdje last van mijn 2e beeldscherm de neovo f-15 nogal oud dingetje maar hij werkt al jaren goed, de laatste tijd start hij het menu soms opeens op (het beeldscherm menu van het beeldscherm zelf dus niet op de pc maar het standaard programma van het beeldscherm) hij start de heletijd op en gaat dan met het verder knopje de heletijd verder, ik gebruik deze bijde beeldschermen veel ik kan er eigenlijk geen van missen dus ik hoop dit op telossen want ik heb altijd meerdere programma,s openstaan. bedankt voor jullie aandacht voor dit kopje en ik hoop op vele goede hulp :P hehe. ps er zijn verschillende soorten op mijn beeldscherm staat ag neovo f-15. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2012 Ken dat ding niet, maar lijkt me dat dat knopje blijft hangen. Ooit iets van vloeistof op laten vallen ? Of een beetje té vochtig schoongemaakt waardoor er juist vuil tussen zo\'n knop is gekomen ? \n\'Klikt\' die knop nog net zo levendig als de anderen ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen