Ga naar inhoud

Schrijfbeveiliging USB-stick

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Die hebben ze in 3 soorten: [url]http://www.ciao-shopping.nl/Integral_Secure_360_Flash_Drive_4GB__1448990[/url]\nMaar volgens mij geen van hen heeft zo\'n palletje. \nIk zou de foto\'s even veilig stellen op een ander medium en de USB stick proberen te formatteren. \nMaar ik betwijfel of de stick nog betrouwbaar is.\nIk neem niet aan dat de stick vol is?\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=wvs007;623481]De foto\'s heb ik kunnen redden (waarvoor mijn dank Niek). Enkele zijn er beschadigd. Met de stick is er duidelijk iets fout. Dan eens aktiveert hij en volgende keer weer niet. Weggooien en ander materiaal gebruiken.\nNogmaals dikke merci - Will[/QUOTE]\n\nMag ik je aanraden hem niet zomaar weg te gooien?! Je kan hem misschien nog wel wissen en anders eerste de geheugencellen eraf halen (stick open maken, het zijn de grote, platte, zwarte blokjes) en die verbrijzelen.
Link naar reactie
USB sticks zijn er in verschillende kwaliteiten. Had hier een keer 1000 USB sticks waarvan er zeker zo\'n 100 problemen hadden. Op het moment dat er data op de USB stick werd gezet kwam dan ineens een melding dat de USB stick tegen schrijven was beveiligd. En dan was er ook niets meer te doen met zo\'n ding....\n \nToen maar USB sticks via een andere leverancier besteld die ook garandeert dat er A-merk geheugen in de USB sticks zit, en na ± 400 USB sticks te hebben voorzien van data heeft nog geen enkele USB stick problemen opgeleverd. \n \nVan de buitenkant zien de sticks er exact hetzelfde uit, dus dat zegt ook niet veel. Maar de kwaliteit die van binnen zit verschilt wel degelijk.\n \nNatuurlijk zou je ook wel eens pech kunnen hebben met een bekend merk USB sticks, maar als je een USB stick koopt kies dan wel voor een bekend merk, dat kan je veel zorgen besparen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...