Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Als ik met mijn USB-stick wil werken krijg ik steeds het bericht : \"De schijf is tegen schrijven beveiligd\". Hoe kan ik dit ongedaan maken? \r\nWill Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Merk, type en grootte van de stick.\nEr zijn er die een heel klein palletje tegen schrijven hebben.\n\nMaar het kan ook zijn, dat te stick gewoon stuk is.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Veel sticks \'beschermen\' zo de nog aanwezige data als er te veel beschadigde sectoren zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 INTEGRAL 4GB\r\nEr staan 2 mappen met tientallen foto\'s op maar je kunt er niets bijvoegen of afhalen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Die hebben ze in 3 soorten: [url]http://www.ciao-shopping.nl/Integral_Secure_360_Flash_Drive_4GB__1448990[/url]\nMaar volgens mij geen van hen heeft zo\'n palletje. \nIk zou de foto\'s even veilig stellen op een ander medium en de USB stick proberen te formatteren. \nMaar ik betwijfel of de stick nog betrouwbaar is.\nIk neem niet aan dat de stick vol is?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Neen, stick is niet vol Niek. Het probleem is natuurlijk dat ik die foto\'s er niet af krijg. Misschien dan toch maar formateren of ... in de toekomst andere stick gebruiken.\r\nWill Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Als de foto\'s belangrijk zijn, kan je er altijd nog een recovery programma op loslaten zoals het gratis Recuva: [url]http://www.piriform.com/recuva[/url] \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Mijn stick is doorschijnend blauw met een bolle bovenkant en er staat geen slotje op die van mij. Het merk is weldegelijk integral 4 GB Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Bedankt voor het recovery programma. Ga het direct uitproberen. Kan later ook nog van pas komen.\r\nGreetz - Will Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 De foto\'s heb ik kunnen redden (waarvoor mijn dank Niek). Enkele zijn er beschadigd. Met de stick is er duidelijk iets fout. Dan eens aktiveert hij en volgende keer weer niet. Weggooien en ander materiaal gebruiken.\r\nNogmaals dikke merci - Will Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 Thnx voor het terug melden en graag gedaan!\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 [QUOTE=wvs007;623481]De foto\'s heb ik kunnen redden (waarvoor mijn dank Niek). Enkele zijn er beschadigd. Met de stick is er duidelijk iets fout. Dan eens aktiveert hij en volgende keer weer niet. Weggooien en ander materiaal gebruiken.\nNogmaals dikke merci - Will[/QUOTE]\n\nMag ik je aanraden hem niet zomaar weg te gooien?! Je kan hem misschien nog wel wissen en anders eerste de geheugencellen eraf halen (stick open maken, het zijn de grote, platte, zwarte blokjes) en die verbrijzelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2012 USB sticks zijn er in verschillende kwaliteiten. Had hier een keer 1000 USB sticks waarvan er zeker zo\'n 100 problemen hadden. Op het moment dat er data op de USB stick werd gezet kwam dan ineens een melding dat de USB stick tegen schrijven was beveiligd. En dan was er ook niets meer te doen met zo\'n ding....\n \nToen maar USB sticks via een andere leverancier besteld die ook garandeert dat er A-merk geheugen in de USB sticks zit, en na ± 400 USB sticks te hebben voorzien van data heeft nog geen enkele USB stick problemen opgeleverd. \n \nVan de buitenkant zien de sticks er exact hetzelfde uit, dus dat zegt ook niet veel. Maar de kwaliteit die van binnen zit verschilt wel degelijk.\n \nNatuurlijk zou je ook wel eens pech kunnen hebben met een bekend merk USB sticks, maar als je een USB stick koopt kies dan wel voor een bekend merk, dat kan je veel zorgen besparen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen