Hallo mensen,\r\nIk heb een probleem met mijn IE9 browser op Windows 7:\r\nSinds een paar dagen werkt mijn startpagina Google niet goed meer.\r\nMet name Google zoekfunctie: als ik iets wil zoeken in Google bevriest hij.\r\nIn de tijdelijke internetfiles map staan vreemde cookies.\r\nIk heb MBAM al een volledige scan uit laten voeren:\r\nDie heeft een Vistart.exe ontdekt en ik heb die verwijderd.\r\nBen nu bezig mijn antivirusprogramma een dieptescan uit te laten voeren.\r\nAls ik in mijn favorietenlijst een favoriet aanklik werkt dat wel gewoon.\r\nHet fenomeen is begonnen nadat ik ccleaner had gedownload en geïnstalleerd.\r\nDit naar aanleiding van het feit dat bij een kennis van mij zijn ccleaner in het register een aantal \'installatiefouten\' aangaande zijn Silverlight had gemeldt. Ik wou dus kijken of dat bij mij ook zo was (heb totaal niets gedaan met SIlverlight)maar hij gaf dat bij mij dus ook aan. Mijn kennis had nl problemen met SIlverlight ivm een site: RTL XL waar hij altijd videoos op bekijkt. Ik heb inmiddels ccleaner weer verwijderd uit de softwarelijst.\r\nIk kan evt screenshots toevoegen als dat gewenst is.\r\nHeeft iemand enig idee wat dit kan zijn?\r\nAlvast bedankt voor het meedenken.\r\nGroetenissen,\r\nMargreet.
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen