Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 ik krijg van een aantal mensen bestanden met word en excel, die kan ik op mijn laptop niet openen ( ik krijg een error ) maar op een andere pc bv op het werk kan ik ze wel openen.\r\nnieuwe bestanden kan ik wel aanmaken en openen.\r\nHoe zou dit kunnen?\r\n\r\nEr stond een probeerversie van Office p en heb nu 2007 geinstalleerd.\r\nDe bestanden die ik niet kan openen zijn geen 2010 bestanden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Wat is de error die je krijgt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 foutmelding: dit bestand is niet te openen in dit programma\r\nproefversie is 2007, en die is nog niet verwijderd maar officieel wel verlopen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Lijkt op een verlopen proeflicensie (meestal 60 of 90 dagen).\nWellicht omdat de trial verlopen is, is Office maar gelimiteerd te gebruiken.\n\nProbeer eens een trial te downloaden van Office 2010 en de bestanden dan daarmee te openen. [url]http://office.microsoft.com/nl-nl/try/[/url] \nGaat het dan wel? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 ik heb wel een goede versie van 2007 geinstalleerd, maar krijg nu de meling:\r\nfout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma\r\n\r\nwat kan ik nog proberen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 ccleaner los laten op het register. Waarschijnlijk staan er nog oude registerverwijzingen in van O7 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 ccleaner heeft gedraaid maar dat heeft geen resultaat.\r\nkan ik handmatig via regedit alle verwijzingen naar office verwijderen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Staat er niets bij Configuratie software Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 die is verwijderd! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Soms helpt het om de...... prefetch.....map binnen windows leeg te maken.\r\n\r\nDus niet verwijderen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 dat zou ik nog kunnen proberen...bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 Opruimen van moeilijke bestanden..\r\n\r\nIn het menu van MBAM free versie . bovenaan vind je de knop meer functies .\r\n\r\nen daar vind je het volgende ..\r\n\r\n [ATTACH]17156[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2012 In dit geval zou ik eerst via het config.scherm alle versies van MS Office verwijderen. Opnieuw opstarten en daarna 2007 weer netjes installeren. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen