Ga naar inhoud

makkelijk eigen website opzetten

Aanbevolen berichten

[B]Hoe ik makkelijk mijn eigen website heb opgezet!\r\n[/B]\r\nhallo mensen.\r\n\r\n\r\nIk heb voor een poosje terug mijn eigen website gemaakt,\r\nnu bleek dit best moeilijk. Ik heb hier een tijd mee lopen stuntellen!\r\n\r\nNu heb ik hulp gevraagd van een goede maat van mij!\r\n\r\ndit schoot al een stuk meer op, maar nog steeds zaten wij met onbeantwoorde vragen! door middel van dit forum kwamen wij een stuk verder, maar nog steeds niet helemaal wat we wilden.\r\n\r\ntoen ben ik een E-cursus tegen gekomen.\r\nhet voordeel aan deze cursus is dat je zelf kan bepalen wanneer je er mee bezig bent! dit was een vrij prijzige cursus namelijk €30,-.\r\nmaar het is zeer uitgebreid, en wordt duidelijk uitgelegd!\r\nik heb er zeer veel van geleerd en tegenwoordig onderhoud ik nu mijn eigen website.\r\n\r\ndit wil ik graag met jullie delen, omdat het erg veel helpt!\r\n\r\nklik [u][url=http://www.paypro.nl/producten/Cursus_Je_Eigen_Website_Maken/7369/25155]hier[/url][/u] voor de website van de cursus.\r\n\r\n\r\nmet vriendelijke groet,\r\n\r\nJan Visser
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...