Ga naar inhoud

hyperlink

Aanbevolen berichten

Ik heb een website gemaakt met ms publisher.\r\nalles werkt, uitgezonderd de hyperlink naar een jalbum fotoalbum, bewaard op mijn C drive.\r\nvia het webpaginavoorbeeld knop van publisher werkt de hyperlink\r\nvia de website gaat de hyperlink niet open, hij geeft weer:\r\nfile///C:/users ........../index.html\r\nIk denk dat de link correct is (zou anders niet werken in het webpaginavoorbeeld) is er iets fout bij het uploaden via filezilla?\r\nwebsite: [url]www.kok-aan-huis.net[/url]
Link naar reactie
Die fotomap zal toch ook moeten worden geupload worden naar je website en daar de link naar laten verwijzen? \nNu wijst hij naar file:///C:/Users/Carine%20en%20Marc/Documents/kok%20aan%20huis/website/foto%27s/album/index.html en dat lijkt me je eigen pc? \n\nLet wel ik heb totaal geen ervaring met websites maken, maar denk even logisch.\n\nNiek
Link naar reactie
Als advies zou ik je ook mee geven om geen speciale tekens of spaties te gebruiken in mapnamen. Daardoor wordt de url niet goed leesbaar. \n\nBijvoorbeeld de map \"foto%27s\" (is waarschijnlijk \"foto\'s\") heeft schijnbaar een speciaal teken. Ik zou dit afkorten naar \"fotos\".\n\nJouw link zal uiteindelijk er ongeveer zo uit moeten gaan zien: \n\"www.kok-aan-huis.net/foto%27s/album/index.html \"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...