Anoniem2 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Wie kan mijn dochter helpen met de verbinding om op facebook tekomen in China.\r\nZij had eerst freegate en dat werkte eerst wel maar nu niet meer. Nu heb ik van softonic hotspot gestuurd maar dat wil verbinding maken met installeren en dat is er wel maar het proggie zegt dat er geen verbinding is.\r\nWie o wie heeft hier een oplossing voor .\r\nGroet H.Kroes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2012 Tja, lastig. Er zijn talloze proxies te vinden die dat mogelijk maken, maar de Chinese overheid zal die na verloop van tijd ongetwijfeld vinden en blokkeren. Voor zover ik weet is het in China niet toegestaan om gebruik te maken van Facebook en hoewel ik ook weet dat er massaal omwegen om de Grote Chinese Firewall worden gezocht en gebruikt, denk ik ook dat het misschien wat riskant kan zijn - je bent feitelijk bezig met je dochter een misdrijf te laten plegen.\n\nVoor het omzeilen van die blokkade lijkt me dat je vergelijkbare tools kunt gebruiken als die hier in Nederland worden ingezet om de IJzeren Gordijn van Brein te omzeilen. Er zijn maar zat proxies om vanuit NL op The Pirate Bay te komen, wellicht dat je dochter daar iets aan heeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2012 Zover ik weet moet dat via een VPN, maar typ de volgende regel eens in op Google\n[B]\"how to get facebook in China\"[/B]\nDan vind je diverse sites, met waarschijnlijk ook diverse mogelijkheden, hoe je dat kan voormekaar moet kunnen krijgen. Let wel op dat je de meest recente mogelijkheden probeert, omdat zoals JohnL al zegt, China hier op controleert en blokkeert. Maar ik heb ook begrepen dat je als buitenlander minder streng wordt behandeld, zolang je het echt alleen persoonlijk gebruikt en niet verspreid. Toch is er natuurlijk in China een grote willekeur. Probeer anders eens contact te zoeken met bv een journalist of iemand die er een wat langere tijd heeft doorgebracht en hoe die het hebben gedaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2012 Bedankt voor de info.\r\nWe hebben al een paar mogenlijkheden gebruikt maar na verloop van tijd niet meer tegebruiken.\r\n We zoeken nog ff verder\r\n bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen