Ga naar inhoud

Opslaan op SDD en HDD. Graag hulp.

Aanbevolen berichten

Ik heb pas een nieuwe PC gekocht met een SSD (C-schijf) en een HDD (D-schijf). \r\nNu heb ik problemen met opslaan en de internetwinkel waar ik de PC heb gekocht helpt mij niet. \r\nDe C-schijf heeft slechts een beperkte omvang en wil ik allen gebruiken om programma\'s op te slaan. De D-schijf wil ik gebruiken voor brieven, foto\'s e.d.\r\n\r\nNu ben ik er pas achter gekomen dat alles wat ik opsla automatisch naar de C-schijf gaat. Deze geeft nu al aan dat er te weinig opslagruimte is. Ik kan nieuwe documenten alleen handmatig op de D-schijf zetten.\r\n\r\nHet lukt mij niet om documenen die al op de C-schijf staan,direct naar de D-schijf te kopieren,omdat ikde D-schijf bij \"kopieren naar\" niet te zien krijg.\r\n\r\nHoe kan ik de PC zo instellen dat programma\'s autoatisch op de C-schijf worde opgeslagen en brieven, foto\'s e.d. op de D-schijf? En hoe krijg ik documenten direct van de C-schijf naar de D-schijf?\r\n\r\nDit moet toch mogelijk zijn?\r\n\r\nIk werk met Windows 7 profesional 64 bit.\r\n\r\nKan iemand mij helpen? Ik hoorde van iemand dat je dit moet kunen instellen, maar ik weet niet hoe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...