Ga naar inhoud
  • 0

Al gebruikers van AVG 2013 IS?

Anoniem2

Vraag

Het is even wennen, en een andere plaatje dan voorheen.\nHet viel mij op dat er wel erg snel een internet pagina geblokkeerd wordt in IE. (Windows 7 -- X64)\nZoals in mijn ogen een normale site: [url]http://www.prijsvragenforum.nl[/url]\nWaar kun je dat uitzetten, is knap lastig.\nBen weer terug naar 2012.\nZie net dat deze nu ook dat prijsvragenforum niet door laat.\nIn Firefox wel.
Link naar reactie
  • Antwoorden 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
De site is gewoon te bekijken met AVG free 2013 aan, je kunt je wat van de dreiging aantrekken en even de links volgen die worden gegeven, dan kom je tot het besef dat het gaat om een potentiële bedreiging [url]http://www.avgthreatlabs.com/sitereports/domain/prijsvragenforum.nl#analytics[/url] als je al wat langer met PC werkt dan neem je het op de koop toe of je neemt een andere virusscanner. Het is voor personen die niet zo bekend zij waarschuwingen dat er dit soort dreigingen bestaan.\nBeter 100 X gewaarschuwd dan 1 X naar het ziekenhuis/de begraafplaats (PC Winkel of Reparateur met als gevolg al je mooie vakantie foto\'s kwijt bijvoorbeeld).
Link naar reactie
  • 0
Klopt, mijn Avast slaat ook niet aan, alhoewel ik http scan uit heb staan.:)\r\n\r\n[quote]Ik heb AVG eraf gemieterd weken geleden, omdat het een probleem met sites met Java gaf.[/quote]\r\nDat is bij een paar game sites inderdaad het geval, als je de link scanner van AVG uitschakeld zou het probleem over moeten zijn. Maar het blijft een vaag gebeuren dat AVG dit soort problemen kent en de andere virusscanners niet.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Animal;622601]De virusscanner kan beter te veel tegenhouden dan te weinig.\nEn alleen melden dat er eventueel iets mis kan zijn is al helemaal niet erg.[/QUOTE]\n\nPersoonlijk denk ik er ook zo over. Liever 2x teveel gewaarschuwd dan 1 keer te weinig. Maar \'t kost je wel flink wat punten in grote tests wanneer er FP\'s optreden tijdens een test. Veel mensen kijken alleen maar naar de eindscore van producten in zo\'n test en baseren daarop hun mening dat het product met de hoogste score ook direct het beste product is.\n\nBen zelf de afgelopen maanden heel erg druk aan het testen geweest met een product dat van een andere scan-engine werd voorzien omdat de vorige scan-engine (en bijbehorende definities) iets te enthousiast was.... en dat kost je teveel plaatsen in de tests en omdat men de tests niet goed begrijpt kost het je ook marktaandeel.
Link naar reactie
  • 0
Ik heb een grotere hekel aan virusscanners die ongevraagd alles maar dichttimmeren dan aan virusscanners die steeds FP\'s geven.\nHet is namelijk een ramp als je na een virusscanner update, eerst weer diep in het programma moet om dingen uit te zetten, omdat je weer eens niet naar je internetbankieren kunt, gewoon omdat deze niet meer te zien is.
Link naar reactie
  • 0
Gelukkig zijn er veel verschillende beveiligingsprogramma\'s zodat iedereen die er een beetje verstand van heeft zelf zijn/haar favoriete programma kan installeren.\n\nIk stel \'t altijd zo in dat ik eerst gewaarschuwd word, op dat moment wordt de gedetecteede \'dreiging\' wel geblokkeerd maar verder gebeurt er niets totdat ik zelf besluit wat er moet gebeuren.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=BlackTiger;622591]Klopt, mijn Avast slaat ook niet aan, alhoewel ik http scan uit heb staan.:)\n\n\nDat is bij een paar game sites inderdaad het geval, als je de link scanner van AVG uitschakeld zou het probleem over moeten zijn. Maar het blijft een vaag gebeuren dat AVG dit soort problemen kent en de andere virusscanners niet.[/QUOTE]\nIn het verleden ook een poos Avast gebruikt.\nMaar er is zoveel van dat spul, zodat je niet meer weet wat de beste is.\nHet één is weer beter in dát en een andere weer in wat anders.:(\n\nIk probeerde AVG 2013 eens om te kijken wat het is heb nu 2012 er weer op staan, is wat bekender voor mij.\nEerder had ik ook een tijd BitDefender, maar nu weer jaren AVG.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=ctrlaltdelete;622636]...................................................\n\nIk stel \'t altijd zo in dat ik eerst gewaarschuwd word, op dat moment wordt de gedetecteede \'dreiging\' wel geblokkeerd maar verder gebeurt er niets totdat ik zelf besluit wat er moet gebeuren.[/QUOTE]\nBen ik met je eens, maar er zijn veel dingen die tegen gehouden worden, waarvan je dan de betekenis niet weet.\nDan kan het soms handiger zijn dat het auto wordt gestopt.\nDacht eigenlijk dat bij updates, naar een nieuwere versie, de instellingen worden over genomen van een vorige versie.
Link naar reactie
  • 0
[quote]Maar er is zoveel van dat spul, zodat je niet meer weet wat de beste is.[/quote]\r\nDat zijn in feite 2 waarheden.\r\nHet is niet alleen zo dat er zoveel van dat spul is, maar je weet inderdaad ook niet meer wat de beste is, omdat er gewoon geen beste is want dat wisselt elke keer. Het \"beste\" zijn is dus veelal van tijdelijke aard.\r\nAvira heeft een tijdje hoog gestaan, AVG ook, Avast is nu aan de beurt en zo wisselt het regelmatig.\r\nIn de Dos tijd had je er wat minder. F-Secure was in vroeger tijden jarenlang koploper.\r\nMSE heeft even bovenaan gestaan toen hij pas uit kwam.\r\n\r\nIk kijk altijd naar de top 5 en dan probeer ik iets uit de Top 3 te nemen, maar meestal blijft ook mijn keuze beperkt tot Avira of AVG, alleen dus nu vanwege die vervelende popups eens Avast gaan proberen, mede omdat die nu erg goed presteert en niet meer zo vertraagt.
Link naar reactie
  • 0
Het internet en virussen=snelweg en files.\nAan beide is al niets anders meer te doen dan voorzichtig surfen en rijden ongelukken worden meestal door een ander veroorzaakt, surf voorzichtig maar laat je niet door angst voor virussen aan de ketting leggen, met een virusscanner, mall ware scanner en back-ups van je belangrijke files.\nEn uit voorzorg één enkele PC voor je bankzaken, dat kan al met een oude Windows XP Laptop met enkel Firefox die je enkel en alleen gebruikt voor je bankzaken, ik gebruik er overigens een kale Linux Laptop voor met enkel Firefox zonder toevoegingen.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=BlackTiger;622827]...................Ik kijk altijd naar de top 5 en dan probeer ik iets uit de Top 3 te nemen, maar meestal blijft ook mijn keuze beperkt tot Avira of AVG, alleen dus nu vanwege die vervelende popups eens Avast gaan proberen, mede omdat die nu erg goed presteert en niet meer zo vertraagt.[/QUOTE]\nEn welke top 5 zou in dit geval weer de \"beste\" zijn, want er zijn natuurlijk ook weer diverse lijsten in omloop?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...