Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2012 Delen Geplaatst: 23 september 2012 Het lukt mij niet meer om te downloaden van youtube. Ook niet met de converters van dvdvideosoft zoals Free YouTube to DVD Converter en ... to MP3 Converter.\r\n1st kreeg ik de melding \"fout bij downloaden van video\", en als ik daar op doorklikte \"geen geldige vido gevonden in deze link\"\r\n\r\nNa het updaten van alle downloadprogrammaatjes van dvdvideosoft voor YouTube lukte het nog niet. Kreeg alleen een andere foutmelding : \" fout bij videodetectie\"\r\n\r\nWeet iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2012 [url]http://www.youtubedownloaderhd.com/[/url]\r\n\r\nMaar Bij installeren 2 x het vinkje voor het extra programma verwijderen , dan zit dat ook niet in de weg ;):D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2012 Ik gebruik VDownloader om youtube filmpjes te downloaden als video of als mp3.\nDie keuze kan gemakkelijk gemaakt worden in het programma. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2012 Heb je de laatste versie van DVDvideosoft YouTube to MP3? Bij mij was dat de oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2012 [QUOTE=jwgroen;622644]Heb je de laatste versie van DVDvideosoft YouTube to MP3? Bij mij was dat de oplossing.[/QUOTE]\r\n\r\nKlopt idd, net getest en dit werkt bij mij ook:)\r\nHet gaat om versie 3.11.32.918 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen