Ga naar inhoud

Buraublad leeg en geblokkeerd.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

windows XP-sp3, Na opeschonen ongebruikte pictogrammen is het buroblad helemaal leeg, kan er ook geen nieuwe pictogrammen opzetten. De basispics zoals deze computer, mijn docs enz zijn weg. als ik via uitvoeren Eplorer ingeef krijg ik de map mijn downloads, maar het scherm blijft leeg. Een nieuwe map aanmaken op buroblad kan ook niet meer.\r\nVirusscanner geeft alles schoon (ESET) .Ik kan nu ook niet meer bij de C schijf komen. Veiligemodus ook geen optie.\r\nHoe kan ik systeem herstel uitvoeren via de cmdline??? Of is er iets anders wat ik fout deed?\r\n\r\nxotha
Link naar reactie
Probeer eens in veilige modus (F8 herhaaldelijk drukken, voordat Windows opstart) op te starten, met netwerk verbinding.\nVoer dan systeemherstel uit en zet de pc terug naar de datum dat het nog wel goed werkte. Lukt dat ook niet, doe dan in veilige modus een volledige scan met Antymalwarebytes. \nScan desnoods in veilige modus de hele pc nogmaals met ESET.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...