Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2012 Delen Geplaatst: 17 september 2012 Is het mogelijk om alle mail op élke computer te laten binnenkomen. Nu is het zo dat als ik eerder ben met de mailbox openen, mijn man boven geen mail heeft. Dan moet ik dat weer doorzetten naar boven als het voor hem alleen is. Is daar een oplossing voor?\r\nAlvast bedankt voor jullie antwoord(en) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2012 Misschien ten overvloede, we werken draadloos met een experiabox van KPN en outlook. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2012 Bij de instellingen voor het e-mailaccount even zoeken naar de optie om een kopie van de mail op de server te laten staan. Evt. gecombineerd met de optie om de berichten na een bepaalde tijd automatisch te laten verwijderen of te laten verwijderen nadat jullie ze uit de map \'Verwijderde berichten\' hebben verwijderd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2012 Dankjewel Hans. Die had ik idd uitstaan omdat ik vaak de mail dubbel binnen krijg.\r\n\r\nbtw: goede tekst over de dood. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2012 of je email op je client te configureren als IMAP en niet als POP3.\nDan krijg je namelijk geen dubbele mail. Deze optie wordt ook vaak gebruikt op mobile devices. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2012 oké, ga ik uitzoeken! Bedankt Ed Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2012 Als je een server of nas hebt, kun je mogelijk ook me email client zo instellen, dat ze allemaal van dezelfde bestanden daarop, gebruik maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2012 Lijkt me problemen te geven als twee e-mailclients tegelijk dezelfde bestanden willen gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2012 Ik ga dat allemaal eens rustig uitzoeken en laat me adviseren door een goede winkel.\r\nBedankt voor de tips Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2012 Als je een kpn abonnement hebt, heb je volgens mij ook recht om meerdere e-mailadressen aan te maken, dus één voor man en één voor jou.Moet je natuurlijk wel even je contacten op de hoogte stellen van het nieuwe mail-adres. Maar is veel praktischer. Jij zit dan niet met zijn mailtjes van zijn biljartclub in je mailbox en hij hoeft niks te weten van jouw jaarvergadering van de ouderraad van school. Of andersom ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2012 De normale klant mailbox bij KPN is onwijs klein (30 MB) Maar in elk email account op je pc\'s kan je instellen dat de mail bijvoorbeeld 5 dagen op de server blijft staan, nadat je het met de ene pc opgehaald hebt, kan je met de andere nog 5 dagen dezelfde mail ophalen. Dan hoef je niets \"door te zetten\". \nAlleen oppassen met verwijderen, want daar moet je ook een vinkje voor weghalen bij de geavanceerde opties van het email account. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen