Ga naar inhoud

OEM partitie

Aanbevolen berichten

Ik had geen idee waar ik dit onder moest zetten.\r\n\r\nIk heb nu een SSD met Windows 7 er schoon op en die heeft op de SSD ook een partitie van 100 MB aangemaakt. Dat is verder ok.\r\n\r\nDaarna de andere HD er weer op gezet.\r\nWindows van de \"oude HD\" verwijderd.\r\nDeze gebruik ik nu ergens anders voor.\r\n\r\nNu zit daar nog een 11 GB OEM partitie op.\r\nNu is 11 GB natuurlijk helemaal niets, maar het zit er toch en vind het zonder dat ik er niet bij kan.\r\n\r\nHoe kan ik de beschikking over deze 11 GB krijgen?
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;621878]Backup de data op de hd.\r\nDaarna klik je met rechts op \"Deze Computer\"en kiest \"Beheren \"\r\nDaar zie je Schijfbeheer staan. Klik dat aan.\r\nNu zie je al je partities. Met een rechtsklik daarop, heb je een aantal keuzes.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDat klopt, maar bij de OEM partitie van 11 GB krijg je alleen help.\r\nBij alle andere kan je doen wat je wilt. (zo heb ik de 3 TB schijf in 2 partities aangemaakt en werkt perfect).\r\nMet die OEM is iets speciaals aan de hand, heb ik wel eens gelezen.\r\n\r\nVolgens dit progrmaa, beheren, staat er niets op.\r\nHij had Vista, dat is er lang vanaf.\r\nBij het installeren van Windows 7 op de SSD, waren alle andere HD\'s niet aangesloten. (zoals je adviseerde. Verder werkt alles perfect. (mijn dank daar nog voor).
Link naar reactie
Dan zou je met een apart partitie programma aan de gang kunnen gaan om die 11 GB terug te halen. \nOf dat het allemaal waard is, mag je zelf beslissen. \nHier vond ik een gratis ding, maar ken het programma zelf niet: [url]http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html[/url]\nZelf gebruik ik vaak Easeus software daarvoor.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...