Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2012 Delen Geplaatst: 14 september 2012 Mijn laptop is voorzien van Vista en bij het opstarten krijg ik steeds de melding, dat de zaak foutief is afgesloten. Ik krijg dan een heel verhaal met een hoop letters en cijfers en daarna kan ik hem normaal opstarten. Wie heeft daar een oplossing voor? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2012 Ik neem aan dat dit steeds terug komt, ook als je wel netjes hebt afgesloten?\nZo ja, dan zou dat hele verhaal met letters en cijfers best interessant kunnen zijn voor het vinden van de oorzaak. Eventueel een fototje maken . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2012 Die massa braille gaat meestal gepaard met het wegschrijven van een crashdump. Programma\'s als WhoCrashed kunnen die uitlezen en mogelijk de oorzaak voor de crash achterhalen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2012 doorgaans is dat een scandisk-controle.\r\nmaar we moeten dus wachten tot de topicstarter duidelijkheid verschaft....\r\nliefst vertelt hij er bij op welke wijze hij de pc pleegt uit te zetten.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2012 Omdat ik al vanalles geprobeerd heb, heb ik voor de zekerheid maar alle bestanden veilig gesteld en een andere schijf erin gezet, windows opnieuw geïnstalleerd en hij loopt weer als een tierelier.\r\nBedankt voor het meedenken.\r\n\r\nGr. Piet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2012 Gein, was een dirty bit, met fsutil dirty query te zien in de command-line als admin en op te lossen met chkdsk C: /f in diezelfde command-line.\r\nScandisk is van dos en t/m w98.;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen