Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Delen Geplaatst: 13 september 2012 Ik heb een abonnement voor tv, telefoon in internet van UPC en daar betaal ik een vast bedrag voor, maar ooit wilde ik eens draadloos internet voor op vakantie. Dat was in een pakket met een mobiele telefoon, van KPN. Er zat zo\'n soort USB-stick bij. Dat was een 2-jarig abonnement, dat afgelopen juli afliep. Ik dacht dat ik het hele abonnement had afgezegd, maar nu blijk ik nog steeds rekeningen voor mobiel internet te ontvangen, terwijl ik een \'wireless\' modem heb en er dus op zich ook draadloos op zou moeten. Of heb ik dat draadloze abonnement nodig voor een eventueel tablet? Mijn moeder heeft geen draadloos internet, en toch kan ik op mijn mobiel. Ik begrijp er geen snars meer van. Kan iemand mij vertellen of ik dubbel betaal, het is toch iedere keer over de 60 euro! :confused::confused::confused::confused::mad::o Ik weet ook niet hoe ik dat zogenaamde wireless modem, Cisco Lynksys dan zonder kabel zou moeten krijgen, want dat werkt niet, maar wel als ik er een kabel in steek. :confused::mad: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2012 Het draadloze ,,met de gsm en de usb stick ,is voor als je niet thuis bent .\nJe hebt het voor de vakantie genomen ,begrijp ik.\nAls je alleen maar thuis internet ,(op pc of tablet maakt niks uit) ,dan heb je dat inderdaad helemaal niet meer nodig ,maar je bent natuurlijk te laat geweest om het op te zeggen.\nJe kunt het gewoon alsnog opzeggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2012 Houdt er daarbij rekening mee dat KPN je niet gaat naaien. Als je jouw contract hebt uitgezeten, mag je maandelijks opzeggen, dat is sinds 1 januari 2012 zo. Jaarcontracten of meerjarige contracten mogen namelijk alleen nog stilzwijgend worden voortgezet als er maandelijks opgezegd kan worden. Je zit er dus niet weer een periode van een jaar (of meer jaar) aan vast. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2012 Kan ik dan nog wel gewoon op internet via mijn mobiel onderweg? Dan maak je toch contact met het draadloze internet ter plekke? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2012 Voor internet onderweg heb je dus dat internet abbonnement van de kpn nodig ! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2012 Inderdaad, als je internet onderweg nodig hebt, dan heb je het KPN internet abo nodig.\r\nMaar 60 euro per maand is wel veel geld.\r\nAls het alleen voor de GSM is en je hebt die usb stick niet nodig, zou ik overstappen naar een goedkoper abonnement met internet toegang voor de GSM. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2012 Een goedkope usb dongel is er al vanaf 20 euro per maand, maar voor de gsm is het vaak nog goedkoper. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2012 [QUOTE=Animal;621776]Het draadloze ,,met de gsm en de usb stick ,is voor als je niet thuis bent ...[/QUOTE]\nMet GSM en met USB stick zijn toch twee verschillende methoden ? Ik bedoel, de ene is via GSM zendmasten, de andere toch via aparte WiFi netwerken ? Of zie ik dat helemaal verkeerd ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen