Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Delen Geplaatst: 13 september 2012 Ik heb binnenshuis een ip camera ivm beveiliging.\r\n\r\nNu wil ik via mijn router Sitecom 300n een poort openen om de camera te kunnen bekijken als ik bijvoorbeeld op mijn werk zit, alleen krijg ik het niet voor elkaar.\r\n\r\nIk weet het ip adres intern en extern en het poort nummer, maar het lukt mij niet om deze in mijn router zo in te voeren dat ik dus buitenshuis kan kijken. Heb al van alles geprobeerd.\r\n\r\nWie weet stap voor stap hoe ik deze op de juiste manier moet invoeren op mijn router.\r\n\r\nOf heeft het met firewall of iets dergelijks te maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2012 wat voor type camere is het??\r\nik heb namelijk ook een ip camera en daar moet ik in loggen op de site van de fabrikant,zeg maar op een persoonlijke pagina,net zoiets als internetbankieren,maar dan anders... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2012 c703ip van Elro.\r\n\r\nIk hoef niet in te loggen op hun site, zover ben ik wel.\r\nHet heeft echt te maken met het aanmaken van een extra poort. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2012 Het is gelukt. Het heeft me een paar uur gekost.\r\nMaar dan heb je ook wat ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2012 Ben wel benieuwd hoe het dan deze keer wel gelukt is? Zou je dat nog kunnen vertellen. Daar kunnen wij en anderen weer van leren.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2012 In plaats van een porf forwaring maar je een virtuel server aan.\r\nIn huis gebruik je je interne ip en buitenshuis een externe. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2012 je kan ook de externe poort, dat is degene die bij je externe ip aanklopt, koppelen aan een poort van je interne poort. dus ik noem maar wat, klopt je iphone bv aan via poort 800 en luistert je camera via poort 8000 naar inkomend verkeer, dat maak je een regel aan dat poort 800 (meestal tot 800, je moet meestal twee getallen invullen en die mogen hetzelfde zijn) geforward moet worden naar poort 8000. op het ip adres waar de camera op staat,dus dit moet bij voorkeur statisch zijn.of dit udp of tcp moet zijn, ruzie ik vaak ook mee, dit is even uitproberen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen