Ga naar inhoud

Port Forwarding Sitecom 300n

Aanbevolen berichten

Ik heb binnenshuis een ip camera ivm beveiliging.\r\n\r\nNu wil ik via mijn router Sitecom 300n een poort openen om de camera te kunnen bekijken als ik bijvoorbeeld op mijn werk zit, alleen krijg ik het niet voor elkaar.\r\n\r\nIk weet het ip adres intern en extern en het poort nummer, maar het lukt mij niet om deze in mijn router zo in te voeren dat ik dus buitenshuis kan kijken. Heb al van alles geprobeerd.\r\n\r\nWie weet stap voor stap hoe ik deze op de juiste manier moet invoeren op mijn router.\r\n\r\nOf heeft het met firewall of iets dergelijks te maken?
Link naar reactie
je kan ook de externe poort, dat is degene die bij je externe ip aanklopt, koppelen aan een poort van je interne poort. dus ik noem maar wat, klopt je iphone bv aan via poort 800 en luistert je camera via poort 8000 naar inkomend verkeer, dat maak je een regel aan dat poort 800 (meestal tot 800, je moet meestal twee getallen invullen en die mogen hetzelfde zijn) geforward moet worden naar poort 8000. op het ip adres waar de camera op staat,dus dit moet bij voorkeur statisch zijn.of dit udp of tcp moet zijn, ruzie ik vaak ook mee, dit is even uitproberen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...