Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2012 Delen Geplaatst: 12 september 2012 Hoi, een week of 2 geleden heb ik een update voor AVG gedraaid. Sindsdien start het scherm invoegtoepassingen beheren automatisch op nadat ik internet explorer heb opgestart. Hoe kan ik dit weer uitschakelen of ongedaan maken, want het is knap irritant.\r\n\r\nGroetjes, Ron Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2012 Aan de linkerkant van dat venster kan je kiezen uit een stuk of 4 typen invoegtoepassingen ( IE 8 ), welke wordt er getoond als dat venster op popt ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2012 Hij verschijnt dan bij Zoekmachines, Er staat alleen Google in als standaardinvoegtoepassing, Zoeksuggesties uitgeschakeld en Topresultaat Niet beschikbaar.\r\nIk heb windows 7 home premium met i.e. 9 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2012 [url]http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie8-windows_other/internet-explorer-manage-add-ons-dialog-keeps/31ac70a5-47ca-49a3-9b09-6df271496243[/url]\n\nOok bij hun het venster \'[I]Zoekmachines[/I]\' wat opent, en als ik even snel lees hebben ze een oplossing gevonden door ze allemaal te verwijderen (bij hun stond ook alleen Google) en Google opnieuw toe te voegen. Misschien tussen verwijderen en toevoegen even browser afsluiten en weer openen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2012 Erik, bedankt. Ik heb de link gebruikt en elke invoegoepassingen verwijderd/gedeinstalleerd. Paar keer opnieuw opgestart. Popup verschijnt tot op heden niet meer. Thnx!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2012 Ik dacht dat het ging om [I]alleen[/I] die zoekmachine(s) verwijderen, en die link spreekt dan van [I]alleen Google[/I] verwijderen en opnieuw installeren... maar als jij alle invoegtoepassingen hebt verwijderd (dat zijn er nogal wat :o ) en het heeft geholpen, dan zij het zo (Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen