Ga naar inhoud
  • 0

Virus op pc via funpagina

Anoniem2

Vraag

Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds kort een virus opgelopen via het plaatsen van krabbels op Hyves. Krijg nu telkens de melding dat er een virus in zit. Kan nu niets meer met mijn Hyves. AVG geeft aan dat er geen virus in zit.\r\nHeb nu op een andere pc ingelogd en zo al mijn krabbels verwijderd, maar de melding blijft komen.\r\n\r\nWat hier aan te doen?\r\n\r\nWie kan me helpen?
Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[QUOTE=ctrlaltdelete;621703]Bizkid,\n\nAlléén in veilige modus scannen wanneer het in normale modus niet lukt.[/QUOTE]\nJe maakt me nieuwsgierig. Ik meen ooit gelezen te hebben dat het beter is om te scannen in de Veilig modus omdat de echt geniepige malware, nl. de malware die de goede werking van ANTI-malware blokkeert, in de Veilige modus geen kans krijgt.\nGaarne je mening.
Link naar reactie
  • 0
Joman.\n\nLees post #11, #12 en post #14 [URL=\"http://forums.malwarebytes.org/index.php?showtopic=5502&st=0&p=39720&#entry39720\"]hier in het MBAM forum[/URL].\n\nIn het algemeen is het met alle anti-malware/anti-virus programma\'s beter om te scannen in de normale modus. Het kan geen kwaad om ook nog eens in veilige modus te scannen als je dat graag wilt, of als het wel moet omdat de scanner of het besturingssyteem totaal niet werkt in de normale modus.\n\nIk weet niet waar het idee vandaan komt dat het altijd beter is om in veilige modus te scannen. Dat is een wijdverbreid misverstand.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...