Ga naar inhoud
  • 0

malware en virussen

Anoniem2

Vraag

Beste lezers,\n\nSinds een week heb ik last van malware/spyware/trojans die met mijn laptop mee opstarten.\n\nIk heb de gekochte versie van Malwarebytes anti-malware en dus ook de realtime bescherming van dit naar mijn mening, fijne programma.\n\nEr is constant melding van bedreigingen!\n\nIk scan de laptop nu elke dag en er worden elke keer 1 tot 3 virussen gevonden, en 1 tot 3 meldingen in de flash scan. (ook in veilige modus)\n\n[B]Hieronder de laatste log[/B]\nMalwarebytes Anti-Malware (PRO) 1.65.0.1400\n[url]www.malwarebytes.org[/url]\n\nDatabaseversie: v2012.09.07.13\n\nWindows 7 Service Pack 1 x64 NTFS\nInternet Explorer 9.0.8112.16421\nRobin :: ROBIN-PC [administrator]\n\nRealtime bescherming: Ingeschakeld\n\n11-9-2012 13:33:55\nmbam-log-2012-09-11 (13-34-18).txt\n\nScantype: Flash-scan\nIngeschakelde scanopties: Geheugen | Opstartitems | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM\nUitgeschakelde scanopties: Register | Bestanden en mappen | P2P\nObjecten gescand: 178262\nVerstreken tijd: 12 seconde(n)\n\nGeheugenprocessen gedetecteerd: 0\n(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)\n\nGeheugenmodulen gedetecteerd: 0\n(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)\n\nRegistersleutels gedetecteerd: 1\n[B]HKCU\\Software\\DC3_FEXEC (Malware.Trace) -> Geen actie ondernomen.[/B]\n\nRegisterwaarden gedetecteerd: 0\n(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)\n\nRegisterdata gedetecteerd: 0\n(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)\n\nMappen gedetecteerd: 1\n[B]C:\\Users\\Robin\\AppData\\Roaming\\dclogs (Stolen.Data) -> Geen actie ondernomen.[/B]\n\nBestanden gedetecteerd: 2\n[B]C:\\Users\\Robin\\AppData\\Local\\Temp\\656360036.exe (Trojan.FakeAlert.Gen) -> Geen actie ondernomen.\nC:\\Users\\Robin\\AppData\\Roaming\\dclogs\\2012-09-11-3.dc (Stolen.Data) -> Geen actie ondernomen.[/B]\n\n(einde)\n\nOok is er bij elke opstart van windows een rar bestand dat wil uitpakken naar system32, de naam bestaat uit cijfers en is elke keer anders!\n\nHeeft iemand advies voor mij?\n\nGroeten Robin
Link naar reactie

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[QUOTE=Desperado;621679]Probeer\n\nDeze [url]http://www.eset.com/nl/ondersteuning/online-scanner/[/url]\n\nEn Deze [url]http://housecall.trendmicro.com/nl/[/url]\n\nVerder als MBAM iets vind moet je het natuurlijk wel verwijderen.[/QUOTE]\n\nIk ga nu de bovenste proberen!\n\nAls ik verwijder moet ik opnieuw opstarten, en dan zijn ze weer terug! ook in veilige modus.\n\n[I]Edit[/I]\n[B]Online scanner werkt niet!][/B]
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=ctrlaltdelete;621683]Scan eens met de [URL=\"http://www.emsisoft.nl/nl/software/eek/\"]Emsisoft Emergency Kit [/URL]scanner.\r\n\r\nDit is een portable app, installeert helemaal niets op je systeem.\r\nzip-bestand downloaden en uitpakken in een nieuwe map, of USB stick.\r\nDan starten via start.exe die je in die nieuwe map ziet staan.[/QUOTE]\r\n..\r\nJa deze is ook aan te raden.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...