Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2012 Delen Geplaatst: 10 september 2012 Momenteel ben ik bezig met het opstellen van een enquête. Hier zijn tal van websites voor die dit voor je kunnen bewerkstelligen. Echter, bij deze sites stuur je per mail een link naar anderen. \r\n\r\nVan bedrijven krijg ik ook regelmatig een email, waarbij een enquete in zit of ik tevreden ben met de service die zij geleverd hebben of iets dergelijks. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn respondenten geen link krijgen naar een website waarin ik het heb gemaakt, maar dat het professioneel lijkt zoals bij een bedrijf?\r\n\r\nHoop graag iets te horen!\r\n\r\nBedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2012 De e-mails die ik krijg bevatten (nagenoeg) allemaal een link naar een website. Voor een poll kan het misschien nog in een html-opgemaakte e-mail. Klikken op jouw keuze zal een website openen (om de resultaten te tonen).\nVoor het invullen van een (professionele) enquête zou ik niet kiezen voor e-mailvorm. Afhankelijk van je vragen kan het zijn dat je bij het invullen van \'nee\' op vraag 1 door gaat naar vraag 4. Online kun je dat oplossen, in mail zul je moeten werken met teksten als \'ga door naar vraag 4\'. Weet niet of dat professioneel is.\n\nVerder kun je geen controles uitvoeren op de invoer (zijn alle velden ingevuld, staat waar een cijfer wordt verwacht ook een (geheel) getal, etc). \nVoor de verwerking zal er toch een verbinding moeten zijn met een site.\n\nKortom: zorg voor een professioneel ogende mail, waarin je iemand uitnodigt om online de enquête in te vullen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen