Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 Ik heb een GSM-telefoon Nokia 6310 en heb foto\'s gemaakt die ik op mijn asus-transformer T300 via blue tooth wil overzetten om in facebook te zetten\r\nDe Tablet en telefoon zijn al gekoppeld (tablet ziet telefoon) maar hoe kan ik nu die foto\'s overzetten??\r\n\r\nxotha Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2012 Als je de GSM-telefoon Nokia 6310 aansluit op je desktop/laptop dan krijg je een externe Hd erbij in \"deze computer\" daarin staan de foto\'s in een map genaamd DCIm o.i.d kopieer de gehele map, nadat je hebt gekeken of het de juiste map is, over naar je desktop/laptop, of haal het SD kaartje uit de telefoon en plaats deze rechtstreeks met een adapter in de desktop/laptop en kopieer de gehele map, nadat je hebt gekeken of het de juiste map is, over naar je desktop/laptop.\nSluit nu de Tablet aan en ook nu zal er weer een externe Hd bij komen en kopieer nu de foto\'s uit de map die je zojuist op je desktop/laptop heby geplaatst, naar de foto map op het SD kaartje van de Tablet. Dit geeft de minste problemen.\n\nOverigens, het overzetten van apparaat naar apparaat via Bluetooth gaat tergend langzaam en één voor één. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen