Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2012 Delen Geplaatst: 7 september 2012 Wij hebben een jonge hond en die willen we met de webcam van Sitecom een Security camera 150 N. Kunnen bekijken op elke willekeurige PC ook met de mobiele telefoon via IE.\r\nDe camera kan bekeken worden thuis maar hoe kan ik het via de telefoon bekijken.\r\nIk heb een Nokia E72. Wij hebben een Experia Box van KPN en gebruiken Panda security.\r\n\r\nWie kan mij helpen zodat we de hond in de gaten kunnen houden waar we maar zijn.\r\nMet vriendelijke groet Frank Hagen:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2012 Een mogelijkheid is teamviewer.\nInstalleer dan Teamviewer op de PC en maak een account aan.\nVoeg de computer toe aan computers in de lijst.\n\nDownload de TeamViewer App op de telefoon en log in met het account.\nMaak verbinding met uw computer via die App.\nBekijk de camera beelden.\n\nEdit: Gebruik wel de Thuis/Consumenten versie en niet bedrijfsversie.\n\nEdit: Volgens mij bestaat ook de mogelijkheid om de camera te bekijken via een IP Adres waarop daarna ingelogd moet worden.\nMaar dit kan denk ik niet met elke camera.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2012 [QUOTE=Frank Hagen;621484]Wij hebben een jonge hond en die willen we met de webcam van Sitecom een Security camera 150 N.[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=http://www.sitecom.com/wireless-internet-security-camera-150n/p/805]\r\n\r\nBeveilig vanaf iedere locatie je huis of kantoor\r\n\r\nDe Wireless Internet Security Camera 150N is ideaal voor het draadloos bewaken van diverse ruimtes thuis (bijvoorbeeld de babykamer of woonkamer) of op kantoor (receptie of magazijn). Door de Internet Camera op een draadloos netwerk aan te sluiten, kan je vanaf elke desktop PC of notebook via het internet of intranet de live beelden bekijken die worden opgenomen. Een web browser en een IP-adres is alles wat je nodig hebt.\r\n\r\nMet de Internet Camera kan je op elk moment en vanaf iedere locatie je huis of kantoor monitoren. Vanwege het grote draadloze bereik hoeft de Internet Camera niet in de buurt van de router te worden geplaatst, wat optimale flexibiliteit biedt. De camera kenmerkt zich door een ongekend gebruiksgemak. [/QUOTE]\r\n\r\nZo van de officiële website afgeplukt in 2 minuten ongeveer.\r\nDeze camera kan blijkbaar via iedere PC bekeken worden via Internet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2012 In de handleiding is het belangrijkste gedeelte vanaf hoofdstuk 3.7.1.\nHopelijk kom je er aan uit met al deze informatie :-)\nVergeet niet, als je het via internet niet lukt...\nKan je altijd Teamviewer nog proberen, dan werkt ten aller tijden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2012 [QUOTE=Frank Hagen;621484]Wij hebben een jonge hond en die willen we met de webcam van Sitecom een Security camera 150 N. Kunnen bekijken op elke willekeurige PC ook met de mobiele telefoon via IE.\r\nDe camera kan bekeken worden thuis maar hoe kan ik het via de telefoon bekijken.\r\nIk heb een Nokia E72. Wij hebben een Experia Box van KPN en gebruiken Panda security.\r\n\r\nWie kan mij helpen zodat we de hond in de gaten kunnen houden waar we maar zijn.\r\nMet vriendelijke groet Frank Hagen:)[/QUOTE]\r\n\r\nEn? Heb je je hond al kunnen bekijken? Wij willen ook een nieuwe hond nemen maar het lijkt me grappig om te bekijken waar hij dan zoal mee bezig is. Raad je me het aan? Of zeg je , je ziet veel te weinig? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2012 Hallo Eric, ik kan de webcam bekijken op elke pc waar dan ook, helaas nog niet op de Nokia. Je ziet voldoende, moet wel behoorlijk wat licht hebben. Er moet een poort op de router geforwarderd worden om het te kunnen bekijken.\r\nIk zou het je aanraden. Wij vonden het jammer dat het niet eerder functioneerde toen de hond nog een puppy was. Groet Frank Hagen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Hallo Eric, ik kan de hond bekijken. De internet explorer van de Nokia kan niet met de software van de webcam overweg. Maar je kan wel 1 beeld binnenhalen door naar de JPG te gaan. Hierna scherm verversen op pc m.b.v. toets. Of een programma installeren op de E72. Het programma Mobiscope werkt perfect My Webcam werkt niet op de E72 met de Sitecom 150 N webcam.\r\nIn de lijst van Mobiscope staat de Sitcom 150N niet vermeld maar werkt wel. Met vriendelijke groet Frank Hagen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen