Anoniem2 Geplaatst: 4 september 2012 Delen Geplaatst: 4 september 2012 Als ik nieuwe berichten binnenkrijg kan ik deze zonder moeite verwijderen. Echter er staan 19 berichten in mijn live mail uit Januari dit jaar die niet te verwijderen zijn. Als ik ze verwijder dan staat er: er is een onbekende fout opgetreden. \r\n\r\n\r\n\r\nDeze fout heb ik nu ook op de laptop dus waar ligt het aan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2012 Van welke provider komt de mail? \nWant mail van bijv. Hotmail en Gmail, staat daar op de server en dan ligt daar het probleem.\nKomt de mail van je internet provider (bijv. Ziggo) dan zou je die kunnen bellen.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2012 De provider is Zeelandnet ik zal eens kijken of ik die kan bereiken en of zij een oplossing hebben\r\n\r\nVerder gebruik ik windows live mal en windows 7 voor de duidelijkheid Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2012 Tis toch gelukt uiteindelijk. Eerst de mails een voor een openen ( wat niet lukt) je krijgt dan de foutmelding, echter gelijk erna kon ik ze wel verwijderen. Dan ineens wel. Jongens van harte bedankt voor het meedenken en oplossen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2012 Nog een tip:\nvaak lukt het verwijderen van onverwijderbare post in \'[I]Postvak uit[/I]\' wel als je eerst off-line gaat, bij de meeste cliënt programma\'s te vinden onder het menu \'[I]Bestand[/I]\'. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen