Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2012 Delen Geplaatst: 3 september 2012 Hoi hoi, daar is ze weer haha maar ik heb nu weer iets irritants joh. Als ik een afbeelding wil zoeken in google dan krijg ik steeds \"kennisgeving van omleiding\" Na wat googlen hierover werden er wat tips gegeven, cc cleaner, Malwarebytes enz laten draaien, gedaan maar het is nog zo? Komt iemand dit bekend voor? \r\n\r\nTnx alvast ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2012 Heb je een [B]volledige scan[/B] gedaan met Malwarebytes ? \nHeb je alles wat Ccleaner vond ook verwijdert. ?\nWant ik lees elders dat dit probleem zo zou kunnen worden opgelost.\n\nKijk anders eens bij IE in het menu \"extra\" > \"internet opties\" > tabblad verbindingen, of je daar iets vreemds als \"proxy\" ziet staan of een adres van een website.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2012 Hai Niek, ik ga dat morgen allemaal ff bekijken, lees dit nu net op mn phone en lig al in mn mand ;) haha. Trust Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2012 Is normaal, is iets nieuws van Google. Als je iets zoekt en dan via de afbeeldingen gaat kijken en dan op afbeeldingen klikt. Heeft misschien iets te maken met veiligheid of de nieuwe cookiewet van Europa, geen idee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen