Anoniem2 Geplaatst: 1 september 2012 Delen Geplaatst: 1 september 2012 Hallo forumleden,\r\nAls op [url]www.startpagina.nl[/url] via Google iets wil intoetsen, verschijnt er aan het einde van het tekstvakje een\r\ncirkeltje met een x tekentje, en wordt tekst invullen geblokkeerd.\r\nWat is dit voor een vreemd verfschijnsel, en hoe kan dit euvel worden opgelost.\r\nMet de vriendelijke groet Weetgraag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2012 Geen Idee\r\n\r\nMaar waarom via startpagina naar Google en dan zoeken.??\r\n\r\nGewoon direct bij Google is sneller en je bespaart een omweg.\r\n\r\nVerder doe eens een scan met MBAM gratis versie \r\n\r\n[url]http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2012 Zou je een schermafbeelding kunnen plaatsen? Ik herken niet wat je beschrijft. Als we het kunnen zien dan komen we misschien sneller ergens op uit.\n\nJe gebruikt Internet Explorer? Kijk dan ook eens of hetzelfde gebeurt als je de browser start zonder invoegtoepassingen. Je kunt die optie vinden onder Programma\'s > Bureau-accessoires (en dan misschien nog Systeemwerkset, maar het kan zijn dat ik die daar zelf in heb gezet).\n\nScannen met MBAM kan nooit kwaad, dus dat zou ik zeker niet nalaten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen