Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2012 Delen Geplaatst: 26 augustus 2012 Hallo, iedereen!\r\nIk zit te denken aan een nieuwe pc/laptop.\r\nNu wilde ik graag mijn oude pc verkopen, met de volgende configuratie:\r\n\r\n______________________________________________________________\r\nCPU: Intel Core I5 660 @ 3.33ghz 3MB L3 Cache\r\nVideokaart: ATI Radeon 5770 1GB\r\nRAM: 4GB Corsair 1600Mhz DDR3\r\nMoederbord: Asus P7H55-M /USB3\r\nVoeding: 500WATT Corsair voeding\r\n______________________________________________________________\r\n\r\nNu de vraag: wat kan ik nog voor mijn pc krijgen?\r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2012 Nieuw gaat je die samenstelling ongeveer 500 euro kosten. Er rekening mee houdende dat je voor diezelfde 500 euro nieuw ook een pc kunt samenstellen met componenten die 2 generaties nieuwe zijn, kun je er denk ik nog zo\'n 300 euro voor krijgen. Wellicht iets meer, het is uiteindelijk wat de gek er voor geeft.\n\nAls er een legale Windows bij zit kun je zo\'n 50 euro meer vragen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen