Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 ik heb via Joomla mijn website gemaakt, lokaal via XAMPP. daarna heb ik de website geupload met filezilla. de configuratie.php aan gepast. maar nu krijg ik continu de volgende melding als ik naar de site ga: [I]No database selected SQL=INSERT INTO `utf8session` (`session_id`, `client_id`, `time`) VALUES (\'d9pkebf8a6r0akbdqmqt2ojiu5\', 0, \'1345663195\')[/I]\r\n\r\nnu heb ik totaal geen verstand van mysql-gebeuren. maar ik heb mij laten vertellen dat ik de site alleen maar hoef te uploaden naar de root van mijn domein. mijn domein heb ik gehost bij one.com. ze kunnen me (nog) geen helder antwoord geven.\r\n\r\nmisschien kunnen jullie mij helpen?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Als je lokaal een website maakt die een database gebruikt (zoals Joomla), zul je ook die database moeten overzetten. Wellicht de makkelijkste weg is om via phpMyAdmin de lokale database te exporteren, welke je vervolgens met de phpMyAdmin die je in het controlepaneel van one.com kunt vinden weer kunt importeren. Waarschijnlijk moet je dan wel nog het configuratie-bestand van Joomla aanpassen om hierin de database logingegevens van one.com aan te geven.\n\nDat is het in ieder geval in het kort. Kijk maar eens waar \'t schip strandt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen