Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 De meeste Repeaters of Extenders maken gebruik van een eigen netwerk bv mijn eigen netwerk heet \'thuis\' en dan wordt het netwerk \'thuis_EXT\' gemaakt. Ik ben opzoek naar een wifi-versterker zonder apart netwerk. Bestaat zoiets? Mocht het bestaan, kan iemand mij dan iets aanbevelen? Of is er misschien nog een andere mogelijkheid om mijn eigen netwerk te versterken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Ze bestaan zeker. Sterker nog, ik configureer ze meestal zo, dat de ssid en de sleutel gelijk zijn. \nIk heb ze van Eminent en Netgear veel gebruikt. Je moet ze wel via een verbinding met een kabeltje zelf configureren. Meestal staat dat in de bijgeleverde handleiding. \nHet is niet zo dat alle Eminents en alle Netgaers die mogelijk bieden. Dus goed de specs bekijken van te voren, of vragen aan de winkelier.\nEen andere mogelijkheid is een accespoint dat je met een kabeltje aan je router hangt. Probleem is dan, dat je toch weer een kabel moet leggen, naar de meest geschikte locatie. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 Niek, mede dankzij jou is het gelukt om nu één groot netwerk te hebben. Ik heb een Netgear WN3000RP, de handleiding is summier en voor support op de site van Netgear moet je goed zoeken om in het Engels een antwoord te vinden. De specificaties staan ook niet op de doos en zijn weinig op internet te vinden. Het is dat ik een slimme zoon heb, hij heeft de versterker geconfigureerd en op alle apparaten internet opnieuw opgestart en nu hebben we tot op het balkon internet. Bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 Da\'s mooi!!!. \nEn ja, ik doe dat redelijk vaak en soms vergeet ik, dat iemand die dat voor het eerst moet doen, zich even achter de oren moet krabbelen. \nMaar met een beetje kunst van de Engelse termen, kom je al een heel stuk. :-)\nThnx voor het geven van de Feedback.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen