Ga naar inhoud

Inktprobleem Canon MG 5150?

Aanbevolen berichten

Ja, dat kan heel goed. Canon verdient niets aan die printers. Canon verdient aan de inkt!\r\nHet komt vaak voor dat de eerste inktcartridges (die dus meegeleverd worden bij de printer) slechts voor de helft gevuld zijn. Dit geldt in ieder geval voor de [URL=\"http://www.printershop.be/vragen/109320/0/category-1021\"]Canon Pixma MG6150[/URL], dus waarschijnlijk ook wel voor jouw type.\r\nEn iedere keer dat jij de printer aanzet (ook al wil je helemaal niet printen, maar enkel iets scannen), hoor je dat de printer \'bezig is met onderhoud\'. Op dat moment worden de printkoppen doorgespoeld. Is nodig om te voorkomen dat de inkt in de printkoppen opdroogt, maar het kost wel steeds inkt....
Link naar reactie
Bednakt voor jullie reacties.\r\n\r\nIk heb dit leven nog geen foto geprint - laat staan via deze printer.\r\n\r\nHooguit 4 A4-tjes zwart en dan nog niet eens volle pagina\'s.\r\n\r\nVwb scanner wil ik geen afstand van deze printer doen. Wel een losse - extra printer bij gaan kopen die geen inkt zal vreten.\r\n\r\nHebben jullie tips en goede raad voor me welke losse printer aan te schaffen?\r\n\r\nMijn dank is bij voorbaat groot.
Link naar reactie
Als het alleen voor zwart wit is.??\r\n\r\nDan is een laser printer aan te bevelen , die doe het altijd .\r\n\r\nHier een paar voorbeelden [url]http://tweakers.net/pricewatch/cat/643/zwart-wit-laser-printers.html#filter:q1ZKyywqLgkoykxODcnMTfVNrFCyyivNydFBl8jMg0nkF6WkFrllpuakKFkplWWmlhcr6SgVgBSCdZuZ65nC-CBNJkBecXJ-EUQWzgFJGQA5qTmpySWpKcEFqcmeKcVKVtFKlgZKsbUA[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=mieke;620348]Exacte datum kan ik nakijken maar ik schat dat ik in maart de Canon MG 5150 aangeschaft heb.\r\nGeprint heb ik nog zelden (wel scan + fotobewerkingsprogs gebruikt).\r\n\r\nPrinter geeft nu aan dat cartridges (originele - bij apparaat afgeleverd) op zijn.\r\n\r\nIs dit normaal of??????[/QUOTE]\r\n\r\nFoto\'s zuipen inderdaad veel, en hou er ook rekening mee de cartridges die worden meegeleverd zijn ook meestal maar voor 50% gevuld ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...