Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Hoi,\r\n\r\nSinds kort zijn wij thuis overgestapt naar de upc (voorheen hadden we telfort).\r\nMaar nu wil ik een eigen router kopen, maar weet niet bij welke aspecten ik moet opletten, kortom ik ben een leek op het gebied van netwerken.\r\n\r\nKan iemand mij daarbij helpen?\r\n\r\nPs. Dacht persoonlijk aan deze die ik in de mediamarkt kan kopen [url]http://www.sitecom.com/wireless-router-n300-x3/p/881[/url]\r\n\r\nBudget is ongeveer 60-70 euro.\r\n\r\nBij voorbaat dank ! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 De draadloze snelheid is wel goed met 300N. Ik kan alleen zo snel niet vinden of de 4 UTP poorten Gigabit poorten zijn. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Wat voor een modem heb je van UPC gekregen? Heeft deze louter een modem functie, of heeft deze ook een ingebouwde router evt met WiFi? In het laatste geval heb je dus zelf geen router meer nodig, behalve dan als je een breedbandverbinding hebt boven de 60 mbps.\n Dat is mij nl overkomen. Ik kreeg bij een aanpassing van mijn abbo zo\'n modem\\router met WiFi van hun ter vervanging van een oud analoog telefoonmodem(daar zat vroeger wel internet op, maar dat kon via dat modem niet hoger dan zo\'n 20 mbps) en een apart docsis 3 modem voor m\'n 120 mbps verbinding(ik had dus 2 modems staan, wat mij al langer en doorn in het oog was)Zelf had ik al een N-router met WiFi gekocht(Netgear WNR3500), die prima voldeed en nog steeds voldoet\nMaar dat nieuwe modem gaf geen snelheden boven de 60 mbps door.\nNa een telefoontje met UPC is de modem\\router door hun vervangen door een gewoon modem zonder poespas en alles werkt weer perfect. Dus let daar even op Quote Link naar reactie