Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Ik heb KPN glasvezel in combinatie mat telefoon en TV. Nu wil ik van de harde schijf enkele leuke uitzendingen overzetten naar de computer. Kan dat en hoe doe ik dat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Ik denk niet dat dat een succes wordt. De data staat versleuteld op de harde schijf. \nIk ben daar een keer mee bezig geweest voor iemand die over was gezet, naar een nieuwe setup box van kpn en wat films wilde overgezet hebben.\nOp zich kreeg ik de data er wel af, maar daar was helemaal niets mee te doen. \nMaar mogelijk weet iemand, of daar intussen een truc voor is gevonden.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Gewoon kopieren naar een dvd recorder kan wel . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Met een Humax recorder ging en gaat dat prima hier. Echter van zo\'n kpn doos, kreeg ik op geen enkele manier een zinnig beeld. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Ik heb ook een HD decoder\\recorder (van UPC in mijn geval) hij doet het prima, alleen er zit dan wel een UTP en een USB slot op, maar deze werken gewoon niet.(wordt trouwens wel in de handleiding aangegeven dat deze niet werken) Opnames overzetten naar de PC dan wel een USB stick is er dus niet bij. Ik heb (nog) niet geprobeerd de HDD uit te bouwen en deze direct aan de PC te verbinden, maar mocht \'ie ooit stuk gaan, ga ik dat wel proberen. Maar ik vrees nu al dat dat waarschijnlijk niet gaat werken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen