Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk ga zelf een pc bouwen met de volgende specs:\nIntel Core i5 3550 (Quad Core, 3,3 Ghz)\n8 GB Ram (1333 Mhz)\n1 TB HDD (7200 RMP)\nNvidia Geforce GT 520 (1GB)\nCooler Master GX 650 (650 Watt)\nWellicht schaf ik nog een koeler aan om de CPU goed te kunnen koelen\n\nHeeft iemand nog iets op te merken over waar ik op moet letten tijdens het bouwen? Een opmerking wordt zeer op prijs gesteld aangezien dit iets van 520 euro heeft gekost en ik het niet wil \"slopen\"\n\nAlvast Bedankt
Link naar reactie
Als je nog twijfelt over die koeler, zou ik daar toch een beslissing over maken voordat je de boel in elkaar gaat zetten. Dat scheelt je de processor schoonmaken als je de koeler later wilt verwisselen. Vergeet bij het plaatsen van de koeler de koelpasta niet.\n\nVerder kan investeren in een antistatische armband nooit kwaad. Strikt noodzakelijk zijn deze niet, maar je hoeft wat minder op te letten of je kleding of wat dan ook statische elektriciteit genereert.\n\nEn verder natuurlijk rustig aan doen, goed opletten waar je mee bezig bent en niks forceren.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;620293]Als je nog twijfelt over die koeler, zou ik daar toch een beslissing over maken voordat je de boel in elkaar gaat zetten. Dat scheelt je de processor schoonmaken als je de koeler later wilt verwisselen. Vergeet bij het plaatsen van de koeler de koelpasta niet.\r\n\r\nVerder kan investeren in een antistatische armband nooit kwaad. Strikt noodzakelijk zijn deze niet, maar je hoeft wat minder op te letten of je kleding of wat dan ook statische elektriciteit genereert.\r\n\r\nEn verder natuurlijk rustig aan doen, goed opletten waar je mee bezig bent en niks forceren.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor je reactie :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...