Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Beste lezers.\r\n\r\nDoe nog wel eens graag een spelletje op de computer, Patience of Spider Solitaire,\r\nmaar mijn vrouw heeft op de computer gezeten en wat aangerommeld, \r\nen ik kan de map ontspanning nergens meer vinden.\r\nHeb ook al geprobeerd via Windows om de map te herinstalleren, maar daar lukt het ook niet mee.\r\nIk heb een oude computer met Windows XP.\r\nOp een andere Xp computer van me staat de map met de spellen wel, kan ik deze via een stick op\r\nmijn andere computer zetten??? En waar kan ik deze map op de computer vinden ?? In Windows ??\r\nGraag een tip van iemand om me te helpen ??\r\n\r\nBij voorbaat hartelijk dank, groetjes van Pep55 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 In het onderdeel Software van het Configuratiescherm staat het onderdeel \"Windows-onderdelen toevoegen en verwijderen\". Gebruik dit allereerst om het onderdeel Ontspanning te verwijderen. Daarna nogmaals om het weer terug te zetten.\n\nDat zou moeten werken, en is veel gemakkelijker dan alle snelkoppelingen opnieuw aanmaken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Misschien dat een systeemherstelpunt van voor dat je vrouw bezig ging de zaak ook al oplost. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Bedankt voor jullie reactie en advies.\r\nWat Foobar me adviseerde heb ik gedaan, en het heeft perfect gewerkt.\r\nSysteenherstel zou ook denk ik gewerkt hebben, maar het probleem is opgelost.\r\n\r\nBedankt voor de moeite, groetjes van Pepe55. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Veel plezier dan maar weer:D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen