Ga naar inhoud

laptop probleem

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Net een netwerkje opgezet, en alles werkte prima...\r\nLaptop betreft een compaq presario c700 die draaide met Vista.\r\n\r\nDat heb ik er afgegooid en er een w7 ultimate opgezet.\r\nGewoon via de kabel alle updates gedaan hele rits sp1, office en ook daarvan alle updates binnen, nog steeds prima.\r\n\r\nMaar nu, ik ga naar netwerk verbindingen, en zie daar alle netwerken staan, maar zodra ik daarop klik, blue screen of death, later kan ik dan weer opstarten via scherm en start Windows normally kiezen.\r\n\r\nProbeer ik weer op die manier een verbinding te maken,, zelfde verhaal:(\r\n\r\nMist die wifi soms een driver????\r\nEn zo ja, welke moet ik hebben want ik zie niks voor Windows zeven\r\n\r\nBvd
Link naar reactie
ja dat klopt, maar op pc staat alleen dat verhaal c700 dus.\r\nIk zag er idd meer staan met nog wat nummers, maar bij die bovenste zat daar een spatie tussen, dus ik neem aan dat dat hem is.\r\n\r\nDus dat drivertje waar wifi instaat zou hem moeten zijn?\r\nHoe kan dat dan dat ik in de device manager geen vraag tekens zie?\r\n\r\nEn het feit dat hij een blue screen of death krijgt komt dus wel degelijk van een verkeerde driver?\r\n\r\nIk ga het proberen :)
Link naar reactie
Dan laat ik het mooi zo;)\r\nHeb weer heel wat geleerd, en het werkt allemaal, mooier kan het niet.\r\nBij de router zet ik nog een schijf die ik ga gebruiken als Nas schijf voor beide pc\'s zodat daar de back_ups automatisch heen kunnen.\r\n\r\nlater heb ik nog wat vragen over de firewall, omdat het voor de kleine jongen is, wil ik bepaalde sites, geen toegang verlenen, met name mijn zakelijke hahaha, ik ken um, gaat ie mij pesten, even een slag voor wezen:D\r\n\r\nKom ik later wel even op terug.\r\n\r\nVoor nu bedankt voor de hulp!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...