Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Net een netwerkje opgezet, en alles werkte prima...\r\nLaptop betreft een compaq presario c700 die draaide met Vista.\r\n\r\nDat heb ik er afgegooid en er een w7 ultimate opgezet.\r\nGewoon via de kabel alle updates gedaan hele rits sp1, office en ook daarvan alle updates binnen, nog steeds prima.\r\n\r\nMaar nu, ik ga naar netwerk verbindingen, en zie daar alle netwerken staan, maar zodra ik daarop klik, blue screen of death, later kan ik dan weer opstarten via scherm en start Windows normally kiezen.\r\n\r\nProbeer ik weer op die manier een verbinding te maken,, zelfde verhaal:(\r\n\r\nMist die wifi soms een driver????\r\nEn zo ja, welke moet ik hebben want ik zie niks voor Windows zeven\r\n\r\nBvd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Als er vraagtekens in apparaatbeheer staan ,dan mis je drivers.\r\n\r\nZoja ophalen bij de fabrikant van de Laptop.\r\n\r\nMeestal komt er ook nog wel iets binnen via Windows Update ,dus ook daar kun je laten zoeken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 zal ik zo even naar zien\nprobleem ik zie bij HP alleen drivers voor vista...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 updates had ik al gedaan, alles!\nBij device manager geen vraagtekens\n\nZodra ik echter via wifi een verbinding wil maken wordt het een blue screen of death....... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Er zijn een stuk of 10 presario\'s c700 bij HP, maar ik zou de driver voor Vista 64 bit dan even pakken. Ik neem aan dat je W7 ook 64 bit is.\n\nWat je ook kunt doen is via apparaatbeheer en het ding un-installen en dan met kabel, Windows de juiste driver te laten zoeken.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 ja dat klopt, maar op pc staat alleen dat verhaal c700 dus.\r\nIk zag er idd meer staan met nog wat nummers, maar bij die bovenste zat daar een spatie tussen, dus ik neem aan dat dat hem is.\r\n\r\nDus dat drivertje waar wifi instaat zou hem moeten zijn?\r\nHoe kan dat dan dat ik in de device manager geen vraag tekens zie?\r\n\r\nEn het feit dat hij een blue screen of death krijgt komt dus wel degelijk van een verkeerde driver?\r\n\r\nIk ga het proberen :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 pc 32 bit volgens mij...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Nou of het daardoor komt, weet je niet zeker. Feit is dat het gebeurd, als je die driver aanspreekt. \nOp de achterzijde van je laptop zit overigens vast een sticker met de gehele type aanduiding. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 dat klopt en die heb ik hier boven ook in zijn geheel vermeld, meer staat er niet op c700 dus....\r\n\r\nik ga es een poging wagen thanks.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 geniaal die methode, hij gooide er een compleet andere driver in, en hebbes:D Thanks\r\nKom ik gelijk met nog een vraag:\r\nHier stond dus Vista op, nu w 7 gelukkig, maar moet ik nou nog andere drivers updaten?\r\nZo ja hoe pak ik dat het slimste aan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Het meeste pakt Windows 7 zelf op, als je de uptades gewoon aan hebt staan.\nAls je bij apparaatbeheer, geen gele of rode vraagtekens of kruisjes meer hebt en het draait goed, zou ik het zo laten. \nTemeer daar je het dan toch met Vista 64 bit drivers moet gaan proberen en dat lukt meestal wel, maar soms niet. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Dan laat ik het mooi zo;)\r\nHeb weer heel wat geleerd, en het werkt allemaal, mooier kan het niet.\r\nBij de router zet ik nog een schijf die ik ga gebruiken als Nas schijf voor beide pc\'s zodat daar de back_ups automatisch heen kunnen.\r\n\r\nlater heb ik nog wat vragen over de firewall, omdat het voor de kleine jongen is, wil ik bepaalde sites, geen toegang verlenen, met name mijn zakelijke hahaha, ik ken um, gaat ie mij pesten, even een slag voor wezen:D\r\n\r\nKom ik later wel even op terug.\r\n\r\nVoor nu bedankt voor de hulp! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen