Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Heb een SanDisk usb stick. Als ik hem in een ubs poort stak, verscheen er een scherm dat vroeg om het password in te vullen daarna werd de usb stick geopend.\r\n\r\nNu verschijnt op mijn Vista geen scherm met de vraag naar het password maar een scherm met: \"LaunchPad WinRAR ZIPP archief - LaunchU3 - autorun Setupp gegevens\" echter geen inhoud van de stick.\r\n\r\nDezelfde usb stick op een pc met XP functioneert normaal. \r\n\r\nWat moet ik doen om de stick ook op de Vista te kunnen openen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Ik vermoed het programma Launchpad ook op de Vista pc installeren? Zat er geen klein cdtje bij dat ding?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Dit programma is dan bij opschonen door mij verwijderd? Een cd heb ik niet.\r\nEr staat wel \"autorun Setupp gegevens\" op het scherm, kan dat daar mee? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Het was even zoeken maar hier: [url]http://kb.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/2399/related/1[/url] is de download page van het programmaatje zodat de pc weer om het wachtwoord vraagt.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Bedankt Niek. Na het downloaden kan ik de stick nog steeds niet openen. Ik krijg nog steeds dezefde foutmelding.\r\nOverigens zat het programma U3Launcher nog wel op de Vista, hetzelfde progr. als op de XP. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Eeeeh downloaden en installeren daarna neem ik aan?\nIk zou trouwens wel even op de XP pc de data veilig stellen.\nEr moet nl ook een tooltje zijn, om het ww eraf te halen, maar dan is dat ding wel gelijk leeg.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Van computers begrijp ik niets. Enkele uren geleden werkte de stick plots weer normaal, nu nogmaals geprobeerd en weer niets. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Daarom bestaat er ook o.a. zo\'n forum als dit.:-)\nSoms wel soms niet?\nDat maakt het probleem niet gemakkelijker op te lossen.\nWat heb je in die tussen tijd met de pc en/of met de usb stick gedaan?\nEn belangrijkste vraag: Heb je de data al gebackuped, met de XP pc. \nBedenk, dat ook een (veel gebruikte) usb stick stuk kan gaan.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Dat is juist het merkwaardige, de Vista laptop is afgesloten later opgestart en de stick werkte normaal. Opnieuw afgesloten en weer opgestart en de stick werkte niet.\r\n\r\nDe stick was iedere keer als hij op de Vista niet werkte, wel normaal op de XP pc te openen.\r\n\r\nJa, er is een backup gemaakt op een andere stick, en die vertoonde dezelfde kuren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Kan je hem, als je er op kunt komen eens een schijfcontrole laten ondergaan. \nEn anders gewoon vervangen dat ding, onder het motto \"niet betrouwbaar meer\".\nZo duur zijn ze nou ook weer niet toch?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 backup op een andere stick en dan dezelfde kuren?? lijkt me dat er eerder wat met visa aan de hand is dan met de stick. misschien ccleaner eens draaien? kijken of dat helpt. hier wel het register mee schoonmaken van je vista. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Ben met helpdesk van SanDisk in gesprek. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 USB \'s opfrissen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen