Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Heb een SanDisk usb stick. Als ik hem in een ubs poort stak, verscheen er een scherm dat vroeg om het password in te vullen daarna werd de usb stick geopend.\r\n\r\nNu verschijnt op mijn Vista geen scherm met de vraag naar het password maar een scherm met: \"LaunchPad WinRAR ZIPP archief - LaunchU3 - autorun Setupp gegevens\" echter geen inhoud van de stick.\r\n\r\nDezelfde usb stick op een pc met XP functioneert normaal. \r\n\r\nWat moet ik doen om de stick ook op de Vista te kunnen openen?
Link naar reactie
Daarom bestaat er ook o.a. zo\'n forum als dit.:-)\nSoms wel soms niet?\nDat maakt het probleem niet gemakkelijker op te lossen.\nWat heb je in die tussen tijd met de pc en/of met de usb stick gedaan?\nEn belangrijkste vraag: Heb je de data al gebackuped, met de XP pc. \nBedenk, dat ook een (veel gebruikte) usb stick stuk kan gaan.\n\nNiek
Link naar reactie
Dat is juist het merkwaardige, de Vista laptop is afgesloten later opgestart en de stick werkte normaal. Opnieuw afgesloten en weer opgestart en de stick werkte niet.\r\n\r\nDe stick was iedere keer als hij op de Vista niet werkte, wel normaal op de XP pc te openen.\r\n\r\nJa, er is een backup gemaakt op een andere stick, en die vertoonde dezelfde kuren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...