Ga naar inhoud

Acer laptop 5720G opstart probleem

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk zit hier met een vaag probleem, althans dat denk ik zelf.\r\nIk had de batterij van de laptop kapot, nu heb ik een 2ehandse op de kop kunnen tikken voor weinig geld, deze erin en ja hij deed het weer op de batterij. Alleen toen hij opgestart was heb ik de voeding er ook bij aangesloten, niets aan de hand hij werkte super. Maar naar ongeveer 45 minuten kreeg ik een vastloper. Ik heb toen de power knop vast gehouden zodat de laptop uitging. Maar nu als ik de laptop aan zet doet die niks meer? hij gaat aan, ik zie het powerknopje branden, hdd led knippert een paar keer, en de dvd speler zie ik zoeken naar een cd, dan blijft de power knop even branden en dan lijkt het of die hem een keer reset want dan zie ik alles uitgaan en nog een keer weer aan gaan en dan poef gaat die uit.\r\n\r\nWat ik geprobeerd heb:\r\nBatterij eruit even wachten en er weer in\r\nZonder batterij, alleen via voeding\r\nMet batterij en voeding\r\nGeheugen eruit, bij aanzetten geen piep dat die het geheugen mist\r\nhdd eruit niets, hdd en geheugen eruit niets.\r\n\r\nHij gaat dus aan alleen ik houd een zwart scherm.\r\nWie o wie heeft een tip van wat ik nog kan doen?\r\n\r\nGroet,\r\nRoy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...