Ga naar inhoud

vervelende onbegrijpelijke pop up

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb enkele dagen geleden getracht mijn Windows live mail agenda te synchroniseren met mijn smartphone. Dat is niet gelukt, dus gebruik ik nu een google agenda. Enfin tijdens dit proberen is er blijkbaar iets fout gegaan. Ik krijg nu steeds de melding\r\nUsername and password do not match. You provided [email]xxxx@xxx.nl[/email] (dit is mijn primaire emailadres) Please enter full e mailadres (including 2 domain.com)\r\n\r\nIk begrijp de melding niet, maar weet ook niet welk programma deze melding genereert. Als ik niks doe blijft dit doorgaan. Misschien google agenda deïnstalleren?
Link naar reactie
Ik weet niet wat je aan de foutmelding niet begrijpt, maar als het om de vertaling gaat kan ik je zeggen dat hij aangeeft dat gebruikersnaam en wachtwoord niet overeen komen.\r\nJe gaf [email]xxx@xxx.nl[/email] aan. Geef a.u.b. het volledig email adres (inclusief domein.com) dus inclusief de domeinnaam van het email adres.\r\n\r\nDat heb je echter gedaan, dus begrijp ik ook niet goed waarom dan die foutmelding komt. Ik heb ooit ook zoiets gehad en bleek ik toch mijn wachtwoord verkeerd ingevuld te hebben.\r\nHet kan echter ook zijn dat het verkeerde email adres is ingevuld en dat het niet je primaire email adresm oet zijn maar je Google email adres ofzo. Ik heb geen idee, ken die applicatie niet.\r\n\r\nJe zult die gegevens ergens hebben moeten invullen bij die Windows Live Mail Agenda synchronisatie optie dus daar zal hij dan ook weggehaald moeten worden, die synchronisatie uitgeschakeld worden of Google agenda deinstalleren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...