Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2012 Delen Geplaatst: 17 augustus 2012 Al een geruime tijd kraakt het geluid van mijn pc.\nDat gebeurt alleen als ik de boxen aan heb staan, anders niet ( het lijkt uit de boxen zelf weg te komen).\nOok tijdens het laden van een pagina vertraagt het geluid en kraakt.\nVan de week had ik ineens helemaal geen geluid meer.\nHad nieuwe boxen gekocht, maar daar lag het ook niet aan, want nog steeds geen geluid.\nHeb toen via internet naar tips gezocht en het bleek dat mijn geluidsinstellingen plotseling vanzelf gewijzigd waren.\nDeze weer op normaal gezet, maar het gekraak blijft zich voordoen, ook tijdens het laden van een pagina.\nNu kan ik het geluid wel uitlaten, maar daar is ook niks aan ;)\n\nWie heeft er tips? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2012 probje......\r\nheb je de boxen goed aangesloten op je PC?\r\nFoutieve aansluitingen kunnen nl. ook dit soort problemen veroorzaken!!\r\n\r\nHoe oud is trouwens je PC?\r\nMisschien mooet je wel de geluidskaart boosten middels update van drivers en software.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2012 Mogelijk moet je bij je geluid instellingen wat kanalen die je niet gebruikt lager zetten.\nDubbelklik op je luidsprekertje rechtsonder. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2012 Zelf heb ik een geluidskaart en heb er geen last van, maar toen ik dat nog niet had, had ik ook dit probleem. Zet je volume van je pc op 80% à 75% en versterk het geluid met je boxen.\nGa naar de eigenschappen van je boxen, advanced, Default format en zet heb op dvd kwaliteit of klooi er wat mee totdat je geen ruis meer hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2012 Ik heb gisteren wat geprutst met instellingen en het lijkt nu weg te zijn.\nWat ik precies heb gedaan weet ik niet meer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2012 Het zijn toch niet toevallig van die USB-speakertjes, of wel? Normaliter horen je instellingen namelijk niet te veranderen alleen maar door andere speakers aan te sluiten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen