Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2012 Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 Door verschillende dingen fout gedaan te hebben ben ik alles kwijt van de computer. Document en foto\'s, videofilms enz. De pc gaf aan windows 7 weer opnieuw te installeren alsof ik hem net nieuw heb. Dat heb ik inmiddels gedaan. Ik had ook externe harde schijf en nu blijkt dat ik bestanden kon terugzetten. Maar het vreemde is dat ik wel alle namen van bestanden heb gekregen maar deze mappen zijn allemaal leeg. Dus wel de naam zoals ik die gegeven heb maar geen inhoud. Ik dacht voor de Foto\'s dit komt natuurlijk omdat ook het programma Picassa waar ik mee werk niet geinstalleerd was. Nadat ik dit had gedaan kreeg ik wel veel van mijn foto\'s terug maar nog niet allemaal. hoe zou ik de rest terug kunnen krijgen, met name die mappen wel met naam maar geen inhoud? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 Je moet even kijken of er op C:\\ een map staat Windows Old daar staan mogelijk al je foto\'s enzo in. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 Als je eigenschappen kiest van zo\'n map, door er met rechts op te klikken, geeft tie dan nog aan hoe groot de map is.\n\nKan je via \"Organiseren\" (als je in zo\'n map staat) eens kiezen voor \"Map- en zoekopties\" en dan op het tabblad \"weeggave\" aanvinken dat je Verborgen bestanden en beveiligde bestanden wilt zien.? \n\nAls je ze dan wel ziet, zou het een virusje kunnen zijn, wat al je bestanden \"verborgen\"heeft gezet.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 Weinig kans bij een Computer, die via recovery partitie teruggezet is naar fabrieks instellingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 Er is uiteindelijk, altijd nog de weg van recovery. Je vindt dan behalve je nieuwe Windows installatie, vaak ook nog heel veel bestanden terug, omdat de schijf alleen \"snel\" geformatteerd wordt tijdens fabrieksherstel en Windows op nagenoeg de zelfde plaats op de schijf terecht komt. \nRecoveren kan met het gratis Recuva [url]http://www.piriform.com/recuva[/url] . Belangrijk is dan wel, dat je zo weinig mogelijk meer met de pc doet en de gevonden bestanden eerst op je externe schijf zet. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 [QUOTE=Desperado;619970]Weinig kans bij een Computer, die via recovery partitie teruggezet is naar fabrieks instellingen.[/QUOTE]\r\n\r\nZo\'n opmerking draagt wel bij aan een mogelijke oplossing toch? \r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 Er is sprake van een interne systeemschijf ( 1 partitie ?) en een externe schijf. Op die externe schijf zou alles nog onveranderd moeten zijn. Klopt dat ?\n[quote=Jose de L] Ik dacht voor de Foto\'s dit komt natuurlijk omdat ook het programma Picassa waar ik mee werk niet geinstalleerd was. Nadat ik dit had gedaan kreeg ik wel veel van mijn foto\'s terug maar nog niet allemaal.[/quote]\nOf Picasa nu wel of niet geïnstalleerd staat, de bestanden opgeslagen op jouw eigen systeem zouden met de Windows Verkenner zichtbaar moeten zijn, op de externe disk, of de interne (systeem) disk.\nMaar het kan (zal) dus wel zijn dat je voor Picasa bestanden (foto\'s) ge-upload hebt naar b.v. [url=https://accounts.google.com/ServiceLogin?hl=en_US&continue=https%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Flh%2Flogin%3Fcontinue%3Dhttps%253A%252F%252Fpicasaweb.google.com%252Fhome&service=lh2<mpl=gp&passive=true]Picasa Webalbum[/url], en dat je die nu alvast terug kunt vinden omdat die ergens op een Google server staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 Ja dat klopt Alleen omdat ik picasa weer op de pc had geinstaleerd. ook zal ik je voorstel van window Verkenner proberen. Dank en je hoort wel of het is gelukt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 Hartelijk dank voor alle voorstellen en ga dit morgen proberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen