Ga naar inhoud

Systeemherstel

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,\r\n\r\nIk heb een vraag over systeem herstel. Is het mogelijk om automatisch een systeemherstelpunt te maken. Ik weet dat wanneer je een programma installeert dat er dan al automatisch een herstel punt word gemaakt. Toch wil ik zelf om de week een herstel punt maken die ik zelf plan.\r\n\r\nIs dit mogelijk met een programma of iets? In windows zelf kwam ik het niet tegen.\r\n\r\nDank u,\r\nRichard Moti
Link naar reactie
Ik gebruik XP, laat Windows zo veel mogelijk zelf een herstelpunt maken, en heb tot nu toe altijd een juist herstelpunt kunnen terug plaatsen als ik dat nodig vond.\nZelf herstelpunten maken doe ik alleen als een soort extraatje, b.v. als ik flinke softwareveranderingen moet doen, maar ik doe het met in mijn achterhoofd dat Windows ook al een herstelpunt \'in voorraad\' heeft.\n\nMaar in je [I]Configuratiescherm[/I] onder \'[I]Systeem - Systeemherstel[/I]\' is het zelf te doen (XP).\n[QUOTE=yomel;619978]....als je dus veel herstelpunten maakt,betekend ook dat er veel herstelpunten weggegooid worden.[/QUOTE]\nJuist, de oudsten worden dan verwijderd, je kunt dus eventueel minder ver terug.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...