Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2012 Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 Ik wil met een vriend minecraft spelen op een eigen server... nu hebben we hamachi gedownload en geinstalleerd naar behoren(omdat ik en mn vriend niet mag port forwarden)en willen via dat een minecraft server runnen, dat doen we met een programma bukkit. dat gedaan alles ingesteld:\r\n\r\n#Minecraft server properties\r\n#Mon Aug 13 12:50:36 CEST 2012\r\nallow-nether=true\r\nlevel-name=world\r\nenable-query=false\r\nallow-flight=false\r\nserver-port=25565\r\nlevel-type=DEFAULT\r\nenable-rcon=false\r\nlevel-seed=\r\nserver-ip=5.114.25.209\r\nmax-build-height=256\r\nspawn-npcs=true\r\nwhite-list=false\r\nspawn-animals=true\r\nsnooper-enabled=true\r\ntexture-pack=\r\nonline-mode=false\r\npvp=true\r\ndifficulty=1\r\ngamemode=0\r\nmax-players=5\r\nspawn-monsters=true\r\ngenerate-structures=true\r\nview-distance=10\r\nmotd=A Minecraft Server\r\n\r\nen ik kan dan wel mijn eigen server joinen op mijn pc... maar hij niet... waarom niet?\r\nik had de firewall uitgeschakeld hamachi als hoogste internet prioriteit ingesteld... hoe je het ook zegt... maar niks.... en bij mijn vriend gebeurd hetzelfde... wat doe ik verkeerd?\r\n\r\nal vast bedankt voor reacties!\r\nen ik weet niet of ik het hier goed post.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 Welk ip gebruikt ie om te connecten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 [QUOTE=DennisD;619756]Welk ip gebruikt ie om te connecten?[/QUOTE]\r\n\r\nmijn hamachi ip... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2012 Kan jij nou [B]wel[/B] connecten en je vriend [b]niet[/b] ? of beide niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2012 [QUOTE=DennisD;619840]Kan jij nou [B]wel[/B] connecten en je vriend [b]niet[/b] ? of beide niet?[/QUOTE]\r\n\r\nik kan wel in mijn eigen server(die op de zelfde pc draait) maar mn vriend niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2012 Er staat mij bij dat je bij Hamachi ook poorten moetn openzetten.\nIk lees dat jij er wel bij kan. Jij gaat intern dus niet door je router dus werkt het\nJe vriend komt over het internet om op je server van hamachi te komen\nIk zie in je config dat je port 25565 gebruikt\nDeze zal je dus moeten forwarden naar het ip van je computer waar hamachi op draait Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2012 [QUOTE=EDJ;619878]Er staat mij bij dat je bij Hamachi ook poorten moetn openzetten.\r\nIk lees dat jij er wel bij kan. Jij gaat intern dus niet door je router dus werkt het\r\nJe vriend komt over het internet om op je server van hamachi te komen\r\nIk zie in je config dat je port 25565 gebruikt\r\nDeze zal je dus moeten forwarden naar het ip van je computer waar hamachi op draait[/QUOTE]\r\nAls je dat doet hoef je hamachi niet meer te gebruiken. Daarbij komt dat TS aangeeft dat hij niet kan portforwarden. \r\n\r\n@Eldizen Heb je een directe verbinding met die vriend? ( Groen lampje met golfjes eromheen) of heeft ie een andere kleur? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2012 [QUOTE=DennisD;619892]Als je dat doet hoef je hamachi niet meer te gebruiken. Daarbij komt dat TS aangeeft dat hij niet kan portforwarden. \r\n\r\n@Eldizen Heb je een directe verbinding met die vriend? ( Groen lampje met golfjes eromheen) of heeft ie een andere kleur?[/QUOTE]\r\n\r\nmeestal groen soms blauw en 1 keer een uitroep teken maarja... groen dus.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2012 Stuur even in een PM ( private message) de naam en (eventueel) het wachtwoord van het hamachi kanaal, kijk ik eventjes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen